Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

Χρόνια Πολλά Χριστίνα μου.



Χαρισμένο στην Αγαπημένη μου Χριστίνα, ένα τραγούδι που μας αρέσει πολύ. Με Αγάπη, Αφοσίωση και Πίστη σε μια σπάνια Φίλη, διάφανο Άνθρωπο και αναντικατάστατη Παρουσία. Σ’ ευχαριστώ που είσαι τόσο Γνήσια και πάντα ΕΔΩ. 
Να έχεις πάντα Δύναμη, Εμπιστοσύνη, και την μοναδική Αίσθηση των πραγμάτων που κατέχεις τόσο καλά. Και Ευτυχία...


Χρόνια πολλά και σε όλους τους εορτάζοντες και εορτάζουσες, και στους Χρήστους, φίλους του ιστολογίου μας. Και σε όσους γιορτάζουν κάτι σήμερα, και κάθε άλλη μέρα.



1 σχόλιο:

Χριστίνα είπε...

Αν και δεν μου αρέσει να σχολιάζω τις ευχές σου και το ξέρεις γιατί είναι απο καρδιάς και όχι για το θεα θήναι.

Δεν μπορώ όμως παρα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί πίστεψες σε μένα και σε ότι ήμουν και είμαι ως αληθινό βλέπεις είναι δύσκολο στην σημερινή εποχή να αναγνωρίσουμε και αν δούμε το αληθινό όσο και αν μας λείπει . Ομως ξέρεις καλά πως πάλι θα πω ότι είμαι απλά άνθρωπος με όλα τα ελαττώματα που έχουν οι άνθρωποι ανασφάλειες και θέλω ...Απλά αρκούμε σε ότι μπορώ να δώσω και όχι να πάρω για να είμαι και δείχνω ότι είμαι και δεν είμαι για να δείχνω. Αλλως τε είναι και το βασικό στοιχείο πέρα απο όλα τα άλλα που μας κόλλησαν καθώς και εσύ δείχνεις αυτό που είσαι και δεν είσαι για να δείχνεις.