Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ


Αναρωτιέται κανείς αν ο σκοπός είναι να εξαφανιστούν οι επόμενες γενιές ή αν απλά πρέπει να εξαφανιστεί η σκέψη..
Είπε κάποιος που το αρνείται τώρα πως αν χτυπήσεις την νέα γενιά , αν τις ισοπεδώσεις τις αξίες, τότε απλά έχεις πειθήνια όργανα που θα πραγματοποιήσουν κάθε σου σκέψη…Είναι όμως έτσι; Εχει σκεφτεί κανείς πως ο στόχος είμαστε εμείς ;
Ισως η τελευταία σκεπτόμενη γενιά με αξίες που κάποιοι θεωρούν μιάσματα καθώς δεν εμπίπτουν ή δεν μπορούν να εμπέσουν στους κανόνες χειραγώγησης…
Θυμόμαστε ακόμα τις ιστορίες του πολέμου. Ποιος είναι ο εχθρός και γιατί..Τι σημαίνει πατρίδα . Την αξία της παρέλασης και του εθνικού ύμνου. Γιατί η φιλοξενία δεν έχει καμία σχέση με τον επικοισμό και πως τα αρχαία Ελληνικά υπάρχουν ες αεί απλα και μόνο γιατι ο κόσμος χωρίς αυτά θα ήταν μια γκρίζα εικόνα σε ένα μουντό τοπίο.
Η νέα γενιά έχει όλη την γνώση, την εκπαίδευση, την αγάπη ίσως, τεχνολογία, τεχνογνωσία που χρειάζεται για να προοδεύσει αυτός ο κόσμος αλλά της λείπει η μυρωδιά από το βρεμένο χώμα της αλάνας. Εκεί που οι φιλίες δεν βασιζόντουσαν στο κινητό και στο αυτοκίνητο . Εκεί που το παιχνίδι και το τραύμα έδενε και δεν περίμεναν μια αναπάντητη κλίση στο κινητό για να βρεθούν το βράδυ.
Μια κιθάρα ή ένα κασετόφωνο καμιά δεκαριά στην εφηβεία και το γλέντι άναβε. Άλλες εποχές και αξίες ….Άνθρωποι ντυμένοι με ρούχα ξεγύμνωναν τις ψυχές τους ακόμα και με καβγάδες όταν σήμερα ξεγυμνώνονται από τα ρούχα γιατί απλά ψάχνουν μια ψυχή που δεν γνωρίζουν.
Η τελευταία γενιά των 40-50 που ακόμα θυμάται και γλεντάει απλά μαζεμένη γύρω από ένα τραπέζι χωρίς την ανάγκη έντονης μουσικής και ενός κοκτέιλ στο πιο ίν μέρος ..
Η γενιά που γέλαγε με τις Ελληνικές ταινίες και ας ήταν ασπρόμαυρες μιας και το χρώμα το είχαν στα μάτια τους καθημερινά. Ναι αυτή η γενιά που έκανε το λάθος και αφέθηκε πούλησε το όνειρο και τον στόχο , τα σποράκια στο σινεμά για να μπει στα village που είναι πιο τρέντυ. Η γενιά που έζησε μέσα από την προηγούμενη την αιματοβαμμένη ιστορία της πατρίδας της. Αύτη η γενιά που ξεπουλήθηκε στο βωμό της καλοπέρασης πρέπει να πεθάνει. Πρέπει να αυτοκτονήσει πρέπει να αφανιστεί . Γιατί ;
Γιατί όσο υπάρχει αυτή η γενιά των Ελλήνων υπάρχει ελπίδα, κάποιοι να δείξουν το δρόμο σε κάποιους νέους και αυτοί να νιώσουν πέρα από την απαξίωση, που τους δίνουμε πραγματικά καμμένη γη, την αξία της πατρίδας μας .
Εμείς είμαστε αυτοί που κυνηγάνε για να ξεχάσουμε τις άμεσες μνήμες …Εμείς πρέπει να μπούμε στην λήθη για να μη μπορέσει η επόμενη γενιά να έχει ρίζες.
Εμείς πρέπει να διώξουμε την αγάπη για την πατρίδα, την οικογένεια, τον φίλο και ας είναι διαφορετικός. Τη συμπόνια για τον συμπατριώτη μας και να αλλοτριωθούμε στο μεγαλύτερο γίγνεσθαι. Στην παγκόσμια ισοπέδωση που λέει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι προς όλα και ίδιοι.
Είμαστε ίδιοι; Είμαστε ίσοι ;  
Δεν είμαστε ίδιοι όμως αυτό μας κάνει τόσο υπέροχα ομοιογενείς σαν ένα παζλ που και τα όμοια κομμάτια του αν δεν μπουν στην σωστή τους θέση η εικόνα θα φαίνεται ελλιπής. Είμαστε ίσοι; Ως προς το δικαίωμα για την ζωή μας ναι χωρίς όμως αυτό να σημαίνει η αφαίρεση της ζωής του άλλου.
Ισοι προς το νόμο..Μα ποιος νόμος μπορεί να υπερβεί τον έναν και μοναδικό της ελευθερίας της ατομικότητας που έχει όρια αόρατα. Φτιάξαμε τους νόμους με σκοπό να τους υπερβαίνουμε γιατί κάποιοι από εμάς θεώρησαν εαυτόν ανώτερα όντα από τους άλλους , και σήμερα αποφάσισαν ότι όλες οι αξίες μας πρέπει να σβηστούν από την μνήμη μας.
Πιο είναι όμως το νόημα για όλο αυτό; Ποιος ο σκοπός;
Να εξαγοράσουν γη; Χρήμα; Ανθρώπους;
Να κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη ;
Γιατί;
ΘΑ ζήσουν αιώνια ; η καλύτερη ζωή με τίμημα το θάνατο κάποιων άλλων θα τους δώσει περισσότερο χρόνο σε αυτό το πλανήτη;
Θα αφανίσει το δικαίωμα την ισότητα;
Και αν αύριο εξαφανιστούν οι Ελληνες, οι Πορτογάλοι, οι Ισπανοί, οι Ιταλοί όλοι …
Τι θα μείνει και για πιο λόγο….
Ποιος μπορεί να αντέξει μόνος τους με τόσα λεφτά τόση δύναμη τόση εξουσία;
Δεν θα πεθάνει στο τέλος;
Τι νόημα έχει όλο αυτό ….Κανένα
Μόνο μια εξήγηση ….. Μικρά έρποντα ανθρωποειδή χωρίς ίχνος ανθρωπιάς μέσα στην απέραντη μοναξιά τους αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν την ύλη για να αποκτήσουν αξία…και μια και εμείς ως λαός ξεχάσαμε τις αξίες μας ξεκίνησαν την αποδόμηση της ίδιας της ζωής ….Ομως ξέχασαν κάτι
Και αύριο να μας αφανίσετε, και αύριο να μας ισοπεδώσετε , εξαφανίσετε από το χάρτη εσείς μαζί με του βοηθούς σας που κάποιοι τυγχάνουν συμπατριώτες μας , δεν θα κερδίσετε τίποτα παραπάνω από 2 μέτρα χώμα…..
Σαν Ελληνίδα χαίρομαι γιατί εγώ ''κυρία'' και όλοι εσείς το πρωί όταν ξυπνώ ακόμα με κάνουν παρέα ή με μισούν , μου μιλούν ή δεν το κάνουν. Με φωνάζουν για καφέ και τα παιδιά μου με ψάχνουν γιατί είμαι αυτό που είμαι και όχι αυτό που έχω. Εσας και όλους όσους είναι σαν εσάς σας φοβούνται και φίλο από φόβο κανείς δεν κράτησε. Αρα είμαι πιο τυχερή από εσάς γιατί μπορώ να μοιραστώ χωρίς να μου το επιβάλλουν. Μπορώ να δώσω και να βοηθήσω όχι για να μου γράψουν ένα άρθρο επευφημώντας με. Μπορώ να ρωτήσω μ αγαπάς; Και η απάντηση που θα εισπράξω να είναι όλη δική μου αληθινή χωρίς φόβο συνέπειας για το ναι ή το όχι. Εσεις μπορεί να ντύνεστε ακριβά, να  τρώτε στα ακριβότερα τα καλύτερα αλλά δεν είστε ελεύθερη . Είστε δέσμια, φυλακισμένη, ανίκανη να νιώσετε αν αυτό που θα σας πουν ισχύει ή απλά λέγεται. Εχετε κατά συνθήκη φίλους και πάρα πολλούς εχθρούς και το βράδυ που θα πάτε στο τεράστιο σπίτι σας θα σκεφτείτε πως θα καταστρέψετε …Τελικά δεν σας φοβάμαι σας λυπάμαι πραγματικά σας λυπάμαι γιατί μέσα στην τόση σας δύναμη έχετε μια τεράστια αδυναμία είστε μόνη ''κυρία'' μου μόνη και αυτό είναι μια κόλαση που όσο και αν την αρνείστε το βράδυ πάντα θα βγαίνει. Σας λυπάμαι γιατί εγώ δεν θα φάω αστακό αλλά θα περπατήσω ξυπόλητη στην παραλία μόνη μου χωρίς να φοβάμαι μήπως και με σκοτώσει κάποιος ταλαιπωρημένος πολίτης . Σας λυπάμαι γιατί δεν θα μπορέσετε ποτέ να νιώσετε την υπέροχη αίσθηση του καλοκαιρινού σινεμα και της παρέας που την μια στιγμή θα τσακωθεί και την άλλη θα μονιάσει…
Είστε αξιολύπητη και όσο και αν δεν σας νοιάζει, επηρεάζει γιατί τα έχετε όλα όσο έχετε τον τίτλο αν σας αφαιρεθεί  είστε γυμνή, σταφιδιασμένη και αξιολύπητη….
Ετσι λοιπόν όταν πεθάνω στην κηδεία μου όσοι έρθουν θα είναι φίλοι μου , θα είναι άνθρωποι που με αγάπησαν και με μίσησαν όμως θα έρθουν γιατί το ΘΕΛΟΥΝ και όχι γιατι ΠΡΕΠΕΙ…..
Είμαι Ελληνίδα λοιπόν και όσο και αν πιστεύετε ότι μπορείτε καταστρέφοντας με να με νουθετήσετε σας λέω τούτο:
Σας λυπάμαι…..και ας μην είμαι δυνατή , ας μην διοικώ κράτος, είμαι πιο δυνατή από εσάς γιατί έχω φίλους, έχω εχθρούς, έχω οικογένεια έχω ανθρώπους που νοιάζονται …Και αν ο λαός μου κατάφερε να επιβιώσει μέχρι σήμερα και αύριο και ες αεί θα είναι ακριβώς γι αυτό το λόγο ....γιατί όσο και αν μας χτυπάτε όσοι και αν μας χτυπούν , εκεί που μας χωρίζουν χίλια θα βρούμε ένα να μας ενώνει…..


Καλημέρα ρε παιδιά και ας είμαστε φτωχοί και τι έγινε έχουμε ο ένας τον άλλον ….και ας φαντάζει αυτό μακρινό….Καλημέρα στο πόπολο και όχι στους αφεντάδες γιατί ….




Χριστίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: