Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

ΜΑΣΟΝΙΑ - Μια επιφανειακή γνωριμία....για αρχή



Στο σχολείο μαθαίναμε ότι οι βαθμοί είχαν αξία μόνο ως ένδειξη γνώσεως. Αργότερα μάθαμε ότι οι βαθμοί βοηθούσαν στις προαγωγές .Τελικά όμως ζούμε σε παράλληλο σύμπαν γιατί για κάποιους άλλους οι βαθμοί δεν είναι απλά νούμερα στην ζωή τους αλλά δίνουν αξία στην ίδια την υπόσταση τους ως άνθρωποι άρα άγονται και φέρονται με βάση αυτούς ….Κρίμα γιατί πίστευα ότι ο άνθρωπος δεν είναι νούμερο αλλά όν. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε σιγά σιγά τους βαθμούς , τις βαθμίδες και την ουσία για κάποιους ….Σιγά σιγά και επιφανειακά , γιατί σε βάθος μόνο όταν το λευκό γίνει μαύρο μπορεί κάποιος να το μάθει. 
Προσωπικά δεν λατρεύω τα ''μεγάλα βάθη'' εκτός αν φορώ ‘’στολή’’ και στην παρούσα φάση ένεκα η κρίση ούτε λεφτά μου περισσεύουν , ούτε είμαι κάποια επώνυμη, αλλά και ούτε πολλά πτυχία έχω για να την βρω, την στολή βεβαίως , βεβαίως. 



Οι βαθμοί του Σκωτικού Δόγματος: 


Σύμφωνα με το άρθρο 77 του Γενικού Κανονισμού του Ύπατου Συμβουλίου του 33ου βαθμού της Ελλάδος του Αρχαίου και Αποδεδειγμένου Σκωτικού Δόγματος, οι βαθμοί της Μασονίας είναι 33 και διαιρούνται σε επτά τάξεις, ως εξής: 

Πρώτη Τάξη: 

1ος Βαθμός: Μαθητής 
2ος Βαθμός: Εταίρος 
3ος Βαθμός: Διδάσκαλος 

Δεύτερη Τάξη

4ος Βαθμός: Μυστικός Διδάσκαλος 
5ος Βαθμός: Τέλειος Διδάσκαλος 

Η «Ανατολή» της Ελλάδος και το «Ύπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού της Ελλάδος» έχουν 141 Στοές στην Αθήνα. 

Οι βαθμοί τους έχουν ως εξής: 

6ος Βαθμός: Γραμματεύς εξ Απορρήτων 
7ος Βαθμός: Έφορος και Δικαστής 
8ος Βαθμός: Επόπτης Οικοδομών 
9ος Βαθμός: Διδάσκαλος Εκλεκτός των 9 
10ος Βαθμός: Έξοχος Εκλεκτός των 15 
11ος Βαθμός: Υπέρτατος Εκλεκτός των 12 
12ος Βαθμός: Μέγας Διδάσκαλος Αρχιτέκτων 
13ος Βαθμός: Ιππότης της Βασιλικής Άψίδος 
14ος Βαθμός: Μέγας Εκλεκτός, Τέλευς και Υπέρτατος Τέκτων 

Τρίτη Τάξη 
15ος Βαθμός: Ιππότης Ανατολής ή του Ξίφους 
16ος Βαθμός: Πρίγκηψ της Ιερουσαλήμ 

Τέταρτη Τάξη 
17ος Βαθμός Ιππότης Ανατολής και Λύσεως 
18ος Βαθμός: Πρίγκηψ Ροδόσταυρος, Ιππότης του Αετού και του Πελεκάνος 

Πέμπτη Τάξη 
19ος Βαθμός: Μέγας Ποντίφηξ 
20ος Βαθμός: Μέγας Διδάσκαλος των Συμβολικών Στοών 
21ος Βαθμός: Νωαχίτης ή Πρώσσος Ιππότης 
22ος Βαθμός: Ιππότης Βασιλικού Πελέκεως ή Πρίγκηψ του Λιβάνου 
23ος Βαθμός: Αρχηγός της Σκηνής 
24ος Βαθμός: Πρίγκηψ της Σκηνής 
25ος Βαθμός: Ιππότης του Χαλκού Όφεως 
26ος Βαθμός: Πρίγκηψ της Χάριτος 
27ος Βαθμός: Ιππότης Ταξιάρχης του Ναού 
28ος Βαθμός: Ιππότης του Ήλιου. 
29ος Βαθμός: Σκώτος Ιππότης του Αγ. Ανδρέου 
30ος Βαθμός: Ιππότης, Ιππότης του Λευκού και Μέλανος Αετού 

Έκτη Τάξη: 
31ος Βαθμός: Μέγας Επιθεωρητής Ταξιάρχης δικαστής 
32ος Βαθμός: Υπέρτατος Πρίγκηψ του Βασιλικού Μυστικού 

Έβδομη Τάξη: 
33ος Βαθμός: Ύπατος Μέγας Γενικός Επιθεωρητής. 

Και μονάχα η ανάγνωση των βαθμών αυτών, με τις βαρύγδουπες ονομασίες, είναι αρκετό να σχηματίσει κανείς ιδέα του πνευματικού και ηθικού επιπέδου των τροφίμων της Στοάς. Ποιός άνθρωπος με στοιχειώδη σοβαρότητα θα δεχόταν ποτέ να προσαγορεύεται «Τέλειος», «Υπέρτατος», «Μέγας», «Μέγας Εκλεκτός, Τέλειος και Υπέρτατος», «Ιππότης Ανατολής και Δύσεως», «Μέγας Ποντίφηξ», «Μέγας Διδάσκαλος», «Ύπατος Μέγας» κ.τ.λ. τίτλοι πού φέρνουν στο νου τρελοκομείο, με τους «Ναπολέοντες», τους «Μεγαλέξανδρους» και τους «Αϊνστάιν». Έτσι καταντά ο άνθρωπος όταν φύγει από τον δρόμο του θεού και πέσει στα χέρια του Διαβόλου. Όποιος έχει μάτια, ας τα έχει ανοικτά. 

ΟΙ ΕΠΤΑ ΤΑΞΕΙΣ 

Αφού υποστείς τη μύηση γίνεσαι αδελφός της Στοάς και ονομάζεσαι Μαθητής (Α Βαθμός). Οι ίδιες διαδικασίες τηρούνται από βαθμό σε βαθμό και οι συνεδριάσεις γίνονται μεταξύ ομοιοβάθμων και άνω. Αν δηλαδή η Στοά έχει εργασίες γ' βαθμού παίρνουν μέρος από τον τρίτο και πάνω, αν γίνεται συνεδρίαση 18ου βαθμού μετέχουν από 18ο βαθμό και πάνω. Αν γίνεται σε Α' βαθμό παίρνουν μέρος όλοι. 

Οι μυήσεις είναι 30 βαθμών. Οι βαθμοί δεν είναι συνεχόμενοι, γιατί υπάρχουν ενδιάμεσοι που είναι νεκροί. Λ.χ. Από τον 5ο βαθμό μπορεί να πας στον 8ο και από τον 14ο στον 18ο. 

Οι τρεις τελευταίοι βαθμοί, 31, 32, 33 είναι διοικητικοί και καταλαμβάνονται με άλλη διαδικασία από το Ύπατο Συμβούλιο. Όλοι οι βαθμοί ξεχωρίζονται σε δύο: Στους συμβολικούς βαθμούς και στους φιλοσοφικούς. Οι πρώτοι ανήκουν στη δικαιοδοσία της Μεγάλης Στοάς και οι δεύτεροι στο Ύπατο Συμβούλιο. 

Οι βαθμοί του αρχαίου και αποδεδειγμένου σκωτικού δόγματος είναι 33 και διαιρούνται ως εξής: 

ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ. 1ος βαθμός: Μαθητής. 2ος βαθμός: Εταίρος. 3ος βαθμός: Διδάσκαλος. 

ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
Προτού ανοίξει η "στοά" για την τελετουργία, τα μέλη της βεβαιώνονται ότι στο δωμάτιο όπου θα γίνει η συνάντηση είναι ασφαλές και προφυλαγμένο από τα περίεργα βλέμματα, όσων δεν ανήκουν στη στοά. Για τον λόγο αυτό, οι περισσότερες στοές βρίσκονται τουλάχιστον σε δεύτερους ορόφους, ώστε να μην ακούγονται τα όσα λένε και να μην τους βλέπουν, Ο αρχηγός της στοάς, γνωστός σαν "Σεβαστός Διδάσκαλος" ανοίγει τη συνάντηση, επιδεικνύοντας αυτό που είναι γνωστό σαν τιμωρία αθέτησης τον όρκου (ονομάζεται έτσι, διότι με τη διαδικασία αυτή προειδοποιεί το δόκιμο μέλος, για τις συνέπειες που θα έχει, σε περίπτωση αθέτησης του όρκου). Ο σεβαστός Διδάσκαλος κάνει τα εξής: 

Σέρνει το δεξί τον χέρι κατά μήκος τον λάρυγγα τον, το χέρι τον το έχει ανοικτό και ο αντίχειρας βρίσκεται δίπλα στο λάρυγγα τον, και το κατεβάζει προς τα κάτω. Αυτό ονομάζεται σαν το ποινικό σύμβολο του Εισερχόμενον Μαθητευόμενου Μασόνου (Δοκίμου) και υποδηλώνει την τιμωρία σε περίπτωση αθέτησης του όρκου. 

Στη συνέχεια γίνεται μια προσευχή που έχει σκοπό να μπερδέψει τον υποψήφιο που έχει θρησκευτικές τάσεις και είναι το θεμέλιο απ' όπου ο μυημένος μετακινείται σταδιακά προς τον Εωσφορισμό και τον Θεϊσμό. Αυτοί που αποτυχαίνουν σε κάποιο σημείο κρίνονται ανάξιοι για τα ψηλότερα μυστήρια και δεν προχωρούνε παραπέρα. Στην προσευχή υπάρχουν Χριστιανικοί υπαινιγμοί, αν και η μόνη αναφορά στο Θεό γίνεται με τη φράση" τον Μεγάλο Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος", τον περιβόητο Μ.Α.Τ.Σ.Ο Αγιότερος και ενδοξότερος Θεός! Ο Μεγάλος Αρχιτέκτονας του Σύμπαντος, ο δωρητής δωρεών και χάρεων, Υποσχέθηκε ότι: 

" Όπου υπάρχουν άνθρωποι συναθροισμένοι στο όνομα του θα τους ευλογεί" Στο όνομα του, μαζευτήκαμε και ικετεύουμε την ευλογία τον σε κάθε μας πράξη, ώστε να γνωρίζουμε ότι υπηρετούμε το δίκαιο και όλες οι πράξεις μας, μας οδηγούν στη δόξα στη γνώση και την αρετή. Και σε ικετεύουμε Ω! Κύριε και Θεέ, να ευλογήσεις την συνάθροιση αυτή και να μας φωτίσεις μέσα από τον Υιό του Δικαίου, να πορευόμαστε στο φώς. Αμήν. Η συνάντηση συνεχίζει μέχρι τη στιγμή της κύριας τελετής για τη μύηση. Στον πρώτο βαθμό, όταν ο υποψήφιος είναι έτοιμος για τη τελετή της μύησης, του δένουν τα μάτια και του ζητάνε να φορέσει ένα ειδικό παντελόνι ή εσώρουχο, όπου δεν υπάρχει καθόλου κάποιο μεταλλικό αντικείμενο. Αυτό το παντελόνι ανεβαίνει μόνο λίγο πιο πάνω από το αριστερό γόνατο. Στη συνέχεια κατεβάζουν το πουκάμισο του έτσι ώστε να μένει ακάλυπτος ο αριστερός του ώμος. Μετά βάζουνε γύρω από το λαιμό του και σε μερικές περιπτώσεις γύρω από τον αριστερό του ώμο, ένα σκοινί με θηλιά που ονομάζεται "Cabletow". 

Μετά από σειρά ερωτήσεων και απαντήσεων, ο υποψήφιος μπαίνει στην αίθουσα όπου είναι συγκεντρωμένα τα μέλη. Καθώς μπαίνει στην αίθουσα ο υποψήφιος:... Ο Πρεσβύτερος Διάκονος τη στιγμή εκείνη πιέζει το γυμνό αριστερό στήθος του μύστη με την μύτη του διαβήτη και ρωτά τον υποψήφιο: 

" Ένιωσες τίποτα;" 
Απάντηση: "Ναι ένιωσα". 
Ο Πρεσβύτερος Διάκονος προς τον υποψήφιο, "Τί ήτανε;" 
Απάντηση: "Ένα βασανιστήριο" 
Ο Πρεσβύτερος Διάκονος: "Όπως αυτό είναι ένα βασανιστήριο στη σάρκα σου έτσι θα είναι στο μυαλό και τη συνείδηση σου αν ποτέ προσπαθήσεις να αποκαλύψεις τα μυστικά της Μασονίας". Μετά από μια προσευχή, ο αρχηγός της Στοάς ρωτά τον υποψήφιο, 


"Σε ποιόν αποθέτεις την πίστη σου;" 

Ο υποψήφιος απαντά, "Στον Θεό". 

Ο Σεβάσμιος τότε, παίρνει τον υποψήφιο από το δεξί χέρι και λέει, "Αφού στον Θεό αποθέτεις την πίστη σου, ανυψώσου ακολουθώντας τον ηγέτη σου και μη φοβάσαι κανένα κίνδυνο". 

Μετά τον αφήνει να μετακινείται, έχοντας ακόμα τα μάτια δεμένα, στη στοά τρείς φορές και ο Σεβάσμιος τον ρωτάει από που έρχεται και προς το που πηγαίνει. 
Ο υποψήφιος απαντά :"Από τη Δύση και ταξιδεύω προς την Ανατολή" 
Ο Σεβάσμιος τον ρωτά : "Γιατί εγκαταλείπεις τη Δύση και ταξιδεύεις προς την Ανατολή;" 

Ο υποψήφιος άπαντα. : "Αναζητώ το φώς" 
Από που έρχεται αυτό το "φως"; Όπως θα δούμε πιο κάτω στη παράγραφο με τίτλο Shriners, η "Ανατολή" αναφέρεται στη Μέκκα, της Σαουδικής Αραβίας, την ιερότερη πόλη του Ισλάμ, δείχνοντας ότι η φιλοσοφία της Μασονίας βασίζεται στον ανατολικό μυστικισμό. 
Ο υποψήφιος τότε γονατίζει, παίρνοντας μια θέση με τα πόδια του, που συμβολίζει το Μασονικό "τετράγωνο και το γνώμονα". Ο Κύριος λέει: 
Αδελφέ... είσαι τώρα τοποθετημένος στην κατάλληλη θέση για να δώσεις τον ιερό όρκο του Εισερχόμενου Μαθητευόμενου Μασόνου (Δοκίμου), που σε δια βεβαιώ ότι δεν θα επηρεάσει τη θρησκεία σου ή την πολιτική σου. Αν θέλεις να δώσεις τον όρκο πές το όνομα σου και επαναλάμβανε μετά από μένα; 

Εγώ, ο….... ελευθέρα, με την βούληση μου ενώπιον του Θεού και της σεβαστής αυτής συγκέντρωσης των Ελεύθερων και παραδεδεγμένων Τεκτόνων, αφιερωμένος στον θεό και προτεινόμενος για την ιερή τάξη του Αγ. Ιωάννη, δίνω την ιερότερη και ειλικρινέστερη υπόσχεση και ορκίζομαι ότι πάντα θα αποδέχομαι, ποτέ δεν θα αποκρύπτω ή θα αποκαλύπτω μέρος ή μέρη, ή οποιαδήποτε τέχνη ή τέχνες, σημείο ή σημεία των μουσικών τεχνών και μυστηρίων του αρχαίου Ελευθεροτεκτονισμού, που έλαβα, που θα λάβω ή που θα καθοδηγώ, σε κανένα άτομο ή άτομα. Η μακροσκελής διαβεβαίωση συνεχίζεται κι ο υποψήφιος υπόσχεται ότι δεν θα "γράψει, τυπώσει, σφραγίσει, διαφθείρει, κόψει, περικόψει, γράψει, ζωγραφίσει ή χαράξει" οποιοδήποτε από τα Μασονικά μυστηριακά σύμβολα ή οποιοδήποτε "κινητό ή ακίνητο που βρίσκεται κάτω από τη σκέπη του ουρανού για το οποίο το ελάχιστο γράμμα, εικόνα, χαρακτήρας, σημάδι, σκιά, χρώμα ή ομοιότητα με το ίδιο μπορεί να γίνει Ευανάγνωστο ή δυσανάγνωστο για μένα ή άλλο άτομο του έξω κόσμου, με το οποίο τα μυστικά της Μασονίας μπορούν να αποδειχθούν παράνομα". 

Μ' άλλα λόγια, τα βαθύτερα μυστικά της Μασονίας δεν πρέπει ποτέ να τυπώνονται, μόνο μεταδίδονται από ένα Μασόνο σε άλλο με αρχαίες προφορικές τελετουργίες και απαγγελίες 

- θυμηθείτε καλά ότι ο Ιησούς μας απαγόρεψε να δίνουμε όρκους. Στο κατά Ματθαίο, κεφάλαιο 5 εδάφιο 34, ο Ιησούς λέει: Εγώ όμως σας λέω να μην ορκισθήτε καθόλου, ούτε εις τον ουρανό μην ορκισθήτε, διότι ο ουρανός είναι ο θρόνος του θεού 

Ο όρκος για τον πρώτο βαθμό καταλήγει ως εξής: 

Για όλα όσα έδωσα, την ιερότερη και ειλικρινέστερη μου υπόσχεση και όρκο χωρίς τον παραμικρό δισταγμό και πνευματικό περιορισμό, δεσμεύω τον εαυτό μου σε τιμωρία όχι λιγότερη από το να κοπεί ο λάρυγγας μου, να ξεριζωθεί η γλώσσα μου και να καεί το σώμα μου στην τραχιά άμμο της θάλασσας, στο ρηχό νερό όπου η παλίρροια και η άμπωτης συμβαίνουν δυο φορές στο εικοσιτετράωρο. Βοήθησε με λοιπόν. Θεέ και κράτησε με δυνατό, να μην αθετήσω τον όρκο μου. Ο υποψήφιος που είχε τα μάτια δεμένα σε όλη τη διάρκεια της μύστης, ρωτάται στη συνέχεια τι είναι αυτό που επιθυμεί περισσότερο και απαντά "Φως". Τότε η ομάδα κάνει ένα κύκλο γύρω του και ο Σεβάσμιος λέει: "Και είπε ο θεός, γεννηθήτω το φώς και εγένετο το φώς". Τη στιγμή εκείνη όλη η αδελφότητα χειροκροτά και κτυπάνε το δεξί τους πόδι δυνατά στο πάτωμα και την ίδια ώρα λύνουν τα σκεπασμένα μάτια του υποψηφίου, που τυφλώνεται για λίγο από το πολύ φωτισμένο δωμάτιο. Λέγεται ότι, η ξαφνική έκθεση στο φώς αυτό είναι τόσο σοκαριστική που σε μερικές περιπτώσεις οι υποψήφιοι λιποθυμούσαν. 

Αφού ο υποψήφιος "ήρθε στο φώς" του λένε ότι τα τρία μεγαλύτερα "φώτα" της Μασονίας είναι η Ιερή Βίβλος, το Τετράγωνο και τον Τέκτονα. 

Τότε μαθαίνουν στον υποψήφιο το ποινικό σημείο, που αναφέραμε προηγουμένως, που είναι επίσης γνωστό και σαν "πρέπον φρουρό" που συνοδεύει τη νέα του θέση, αυτή του Δόκιμου Μασόνου. Του δείχνουν επίσης τη μυστική χειραψία ή "ψηλαφισμό του Δόκιμου Μασόνου". Το ψηλάφισμα γίνεται ως εξής: 

Ενώνονται τα δεξιά χέρια όπως στη χειραψία καθένας πιέζει το νύχι του αντίχειρα τον στη πρώτη φάλαγγα ή στο πάνω μέρος του δείκτη, το όνομα αυτού του σημείου είναι Boaz (ή Booz).. Είναι το όνομα του αριστερού κiova του πρόναου, στον ναό τον Βασιλιά Σολομώντα και σημαίνει "ισχύς". 

Στη συνέχεια ο μύστης ορκίζεται να στηρίζει τον Θεό και την πατρίδα του, αλλά και οι δύο αυτές υποχρεωθείς, παραβλέπονται στους επόμενους βαθμούς. 

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΒΑΘΜΟΣ

Στον δεύτερο βαθμό ή βαθμό του Εταίρου, ο υποψήφιος μπαίνει στη στοά με τη βοήθεια της μυστικής κωδικής λέξης "Σκυββολέθ" και δίνει πρόσθετους όρκους. Στο βαθμό αυτό η ποινή που προβλέπεται σε περίπτωση αθέτησης του όρκου είναι η εξής: 

Δεσμεύω τον εαυτό μου ότι δεν θα υποστώ λιγότερη τιμωρία από το να ανοιχτεί το αριστερό μου στήθος και η καρδιά και τα σπλάχνα μου να εκριζωθούν και να ριχτούν πάνω από τον αριστερό μου ώμο και να μεταφερθούν στην κοιλάδα της Τζεχοσαφάτ, για να γίνουν λεία στα άγρια θηρία της γης και τα αρπακτικά του ουρανού, αν ποτέ παραβιάσω μέρος από τον ιερό μου όρκο ή την υποχρέωση του Εταίρου Μασόνου, έτσι βοήθησε με Θεέ και κράτησε με δυνατό να μην αθετήσω τον όρκο μου. 

Βέβαια η μεταφορά ανθρώπινων καρδιών και οργάνων στην κοιλάδα της Τζεχοσαφάτ θα ήταν εξαιρετικά δαπανηρή, για να μην πούμε δύσκολη, ακόμα και για τον ισχυρό κόσμο της Μασονίας. Σε μια τουλάχιστον περίπτωση φάνηκε ότι οι Μασόνοι απέτυχαν να εκπληρώσουν την άγρια αυτή τιμωρία σε περίπτωση προδοσίας. Συμφώνα με τη πηγή της παρούσας πληροφορίας, ο Καπετάνιος Morgan, απλά και χωρίς τελετουργικές διαδικασίες πνίγηκε στη Λίμνη Eric. 

Τους δείχνουν επίσης και ένα άλλο ψηλάφισμα που λέγεται "πραγματικό ψηλάφισμα" Το "πραγματικό ψηλάφισμα" του Εταίρου Μασόνου γίνεται τοποθετώντας τον αντίχειρα στην άρθρωση τον δεύτερου δακτύλου και λυγίζοντας τον αντίχειρα έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να πιέζει το νύχι του αντίχειρα στην άρθρωση του άλλου... το όνομα της είναι Ζακέν και σημαίνει "σταθερότητα". Αν ένας Μασόνος θέλει να "εξετάσει" τον άλλο, όταν γίνεται το αναγνωριστικό ψηλάφισμα για να δει π.χ αν είναι κάποιος κατάσκοπος, ενώ γίνεται το ψηλάφισμα δίνεται μια σειρά ερωτο απαντήσεων, που είναι η εξής: 

Ερ. "Τί είναι αυτό;"
Απ. "Ένα ψηλάφισμα." 
Ερ. "Ψηλάφισμα τίνος; 
Απ. "Το ψηλάφισμα του Εταίρου Μασόνου" 
Ερ. "Εχει όνομα;" 
Απ. "Ηχεί." 
Ερ. "θα μου το πείς; 
Απ. "Δεν το έλαβα, ούτε μπορώ να στο πληροφορήσω". 
Ερ. "Τί θα το κάνεις;" 
Απ. "Θα το συλλαβίσω ή θα το χωρίσω" 
Ερ. "Χώρισε το και άρχισε". 
Απ. "Οχι άρχισε εσύ"'. 
Ερ. "Εσυ αρχίζεις". 
Απ. "ΖΑ" 
Ερ. "KEN" 
Απ. "ΖΑΚΕΝ" 
Ερ. "Σωστά, αδελφέ, ΖΑΚΕΝ σε χαιρετώ". 

Οσο ανόητα και αν φαίνονται όλα αυτά βοηθούν να προστατευτεί η στοά από την εισχώρηση οιονδήποτε ξένων, θυμηθείτε, όλα αυτά αποστηθίζονται. 

Τίποτα από αυτά δεν γράφτηκε ποτέ. Μεταδίνονται από στόμα σε στόμα για εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες χρόνια τώρα. Ο Ουίλλίαμ Μόργκαν, ο πρώτος Αμερικανός που τόλμησε να αποκαλύψει αυτά τα μυστικά, πλήρωσε με τη ζωή του. Ωστόσο, το αντίκτυπο από τη δολοφονία του Μόργκαν ήταν τέτοιο που η Μασονία εξοντώθηκε κατά τη διάρκεια του 1830. Φυσικά οι Μασόνοι σήμερα, προσπαθούν να μας πουν ότι η εταιρία τους ξεκίνησε το 1700. Ωστόσο, στη Μασονική ομιλία που δίνεται στον υποψήφιο λίγα λεπτά μετά την διδασκαλία των νέων ψηλαφίσεων, ο ομιλητής εξηγεί το εξής : 

Αδελφέ, δουλεύουμε στη Μασονία για ίδιο όφελος αλλά οι πατέρες που προηγήθηκαν, δούλεψαν στη Μασονία και για ίδιο όφε λος αλλά και για την ιδεολογία της Μασονίας. Εργάστηκαν στην οικοδόμηση του ναού τον Σολομώντα, αλλά και σε άλλα Μασονικά οικοδομήματα... Αδελφέ, το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή μας, είναι οι δύο μεγάλοι κίονες, ο ένας στην αριστε ρή πλευρά και ο άλλος στην δεξιά του πρόναου τον ναού, το όνομα αυτού στα αριστερά είναι Boatz και δηλώνει τη δύναμη και το όνομα αυτού στα δεξιά είναι Ζακέν που σημαίνει σταθερότητα και δηλώνει την θεμελίωση,αναφέρονται σε ένα κείμενο στις γραφές όπου ο Θεός είπε: "Με τη δύναμη θα εγκαθιδρυθεί ο Οίκος αυτός." 

Έτσι σε μια μόνο ομιλία, η Μασονία τοποθετείται χρονικά στην εποχή του ναού του Σολομώντα (το 1000 πχ). Η ομιλία συνεχίζει εξηγώντας τις διάφορες συμβολικές έννοιες της Μασονίας, που θα ενδιέφεραν αυτούς που θέλουν να μελετήσουν περισσότερο το θέμα αυτό. 

ΤΡΙΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
Στον τρίτο βαθμό ή βαθμό του Διδασκάλου Μασόνου, ο υποψήφιος μπαίνει στη στοά με τη κωδική λέξη "Τουβαλκαϊν". Η λέξη αυτή είναι το όνομα του γιου του Λαμέχ, απογόνου του Αγγέλου του Φωτός Εβλις και σημαίνει ''δεσποτεία επι του κόσμου". Προτού δώσει τον όρκο και μετά την άφθονη συμβολική τελετουργία, ο Σεβάσμιος αναφέρει τον θάνατο σε κάποιο σημείο σαν "την ασημένια χοροή που χαλάρωσε ή την χρυσή κούπα που έσπασε..." 


Τώρα θα αναφερθούμε στους όρκους αυτού του βαθμού. Στον όρκο του τρίτου βαθμού βλέπουμε μερικές ύπουλες αξιοσημείωτες ωστόσο, παρεκλίσεις από τα όσα διδάσκει ο Χριστιανισμός. Ο όρκος είναι μακροσκελής, ένα μέρος του αναφέρει: Υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι δεν θα βλάψω αυτή τη στοά. Ούτε ένα αδελφό του βαθμού αυτού ούτε θα ανεχθώ προδοσία -του μπορεί να γίνει από άλλους και αν είναι στη δύναμη μου θα το αποτρέψω 

Παρατηρήστε ότι ορκίζονται να μην εξαπατήσουν ποτέ ένα αδελφό Μασόνο, ενώ δεν γίνεται καμιά αναφορά για τους υπόλοιπους ανθρώπους. Υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι δεν θα καλολογήσω ποτέ ένα αδελφό Διδάσκαλο Μασόνο, ούτε πίσω από την πλάτη του ούτε μπροστά τον, αντίθετα θα τον ειδοποιήσω για όλους τους κινδύνους, αν είναι στη δύναμη μου. Αν και οι Μασόνοι δηλώνουν ότι δεν προσπαθούν να προσηλυτίσουν, είναι φανερό ότι επιθυμούν την ένταξη στην Μασονία, ατόμων που κατέχουν σημαντικές θέσεις στη κρατική μηχανή ενός έθνους. 

Έτσι πολλοί Μασόνοι που διαπράττουν κάποια παρανομία, σχεδόν όλοι απαλλάσσονται από την ποινική καταδίωξη από τους αδελφούς Μασόνους, που βρίσκονται σε δικαστικές θέσεις. Οι Μασόνοι που είναι δικαστές, έχουν προωθηθεί από την Στοά στους υψηλότερους βαθμούς με ταχύτατο ρυθμό, με σκοπό από τη θέση τους να προστατεύουν και να αθωώνουν τους τυχόν κατηγορούμενους αδελφούς Μασόνους, που με ειδικά σημεία έπαιρναν το μήνυμα ότι είναι αδελφοί Μασόνοι. 

Επιπλέον, υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι θα υπακούω πάντα σε όλα τα σύμβολα και διαταγές, που θα μου δίνονται, στέλνονται ή παραδίνονται, από το χέρι ενός αδελφού Διδασκάλου, ή από το συμβούλιο μιας νόμιμα σχηματισμένης στοάς 

Ακόμα υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι τα μυστικά ενός Διδασκάλου Μασόνου, που μου δίνονται για να τα μεταχειριστώ σαν μυστικά και γνωρίζοντας ότι πρέπει να είναι μυστικά, θα τα διαφυλάξω και θα τα ’χω τόσο ασφαλή και απαραβίαστα στην καρδιά μου, όσο είναι και στη δική του, όταν μου τα εμπιστεύεται, εκτός και αν πρόκειται για μυστικά που αφορούν προδοσία ή φόνο, που τότε αφήνεται στην δική μου κρίση. 

Με άλλα λόγια, αν ένας Διδάσκαλος Μασόνος, ομολογήσει σε κάποιον άλλο αδελφό του ότι σκότωσε κάποιον ή ότι πρόκειται να εκτελέσει μια προδοτική πράξη εναντίον της χώρας του και του ζητήσει να το κρατήσει μυστικό, τότε ο όρκος δεν τον υποχρεώνει να το πληροφορήσει στις αρχές, αλλά του επιτρέπει να πράξουν ανάλογα με την κρίση τους. Αφ' ότου, ο μυημένος φτάσει στο βαθμό της Βασιλικής Αψίδας, η επιλογή αυτή -αν θα μαρτυρήσει τέτοιου είδους μυστικό- ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί η Τάξη απαιτεί αυστηρή πειθαρχία στους ανωτέρους. Ο Αιδεσιμώτατος C.G. Finney έγραψε το 1869"Ο Ελευθεροτεκτονισμός γίνεται όλο και χειρότερος, καθώς προχωρεί κανείς από τους χαμηλώτερους προς τους ανώτερους βαθμούς". Ο όρκος που δίνεται, όσον αφορά την τιμωρία που θα υποστεί ένας μύστης του τρίτου βαθμού, σε περίπτωση αθέτησης της υπόσχεσης του, είναι ο εξής: Δεσμεύω τον εαυτό μου να υποστεί τιμωρία όχι λιγότερη από το να κοπεί το σώμα μου στη μέση και να χωριστεί σε Βόρειο και Νότιο κομμάτι, τα σωθικά μου να καούν και η στάχτη τους να σκορπιστεί στους τέσσερεις ανέμους, ώστεν α μην μείνει το παραμικρό ίχνος από μένα που θα με θυμίζει στους αδελφούς μου, αν φανώ τόσο πρόστυχος και άθλιος, αν ποτέ παραβιάσω οποιοδήποτε μέρος τον ιερού όρκου που δίνω σαν Διδάσκαλος Μασόνος. Θεέ, βοήθησε με και κράτησε με δυνατόν να τα καταφέρω Στην συνέχεια δείχνουν στον υποψήφιο το "Μεγάλο Σημείο του Κινδύνου" .

Το σημείο δίνεται με την ανύψωση και των δυο χεριών έτσι ώστε τα μπράτσα να εκταθούν κάθετα προς το σώμα, σχηματίζοντας μια γωνία 90 μοιρών μετ ους αγκώνες έτσι ώστε οι παλάμες να κατευθύνονται ευθεία προς τα πάνω. Οι λέξεις που συνοδεύουν αυτή τη συμβολική κίνηση, που χρησιμοποιείται σε περίπτωση κινδύνου, είναι: "Ω! Κύριε, θεέ μου! Δεν υπάρχει καθόλου βοήθεια για τον γιό της χήρας;" Καθώς ακούγονται από τα χείλια του υποψήφιου οι τελευταίες λέξεις, πέφτουν τα χέρια του, "με τέτοιο τρόπο που να δείχνει ιεροπρέπεια". Αυτός υποτίθεται ότι είναι ο συμβολισμός που έγινε και οι λέξεις που ειπώθηκαν από τον Χίραμ Αμπιφ -τον κύριο οικοδόμο του ναού τουΣολομώντα, που εθεωρείτο σαν ο μεγαλύτερος Διδάσκαλος Μασόνος όλων των εποχών, λίγο πριν δολοφονηθεί από τους δόκιμους Μασόνους γνωστού σαν Jwes, που προσπάθησαν να τον εξαναγκάσουν να αποκαλύψει τη τοποθεσία όπου βρισκόταν ο ιερός θησαυρός του Ενόχ, που είχε ανακαλυφθεί τυχαία κατά τη διάρκεια ανασκαφών που έγιναν στον Ναό. Ο θησαυρός αποτελείτο από: Χρυσά και ορειχάλκινα πιάτα, με Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά, που έλεγαν την ιστορία του κόσμου και τα αρχαία μυστήρια του Θεού, που ο Ενόχ τα διατήρησε τοποθετώντας τα σε ένα μέρος στο λόφο... Ο Ενόχ έθαψε τη μυστική αναφορά, για να την διαφυλάξει, λίγο πριν από την μεγάλη καταστροφή (τον Κατακλυσμό) προβλέποντας ότι, μετά τον κατακλυσμό ένας απόγονος Ισραηλιτών θα ανακάλυπτε τον θαμμένο ιερό θησαυρό. 

Η Μασονία είναι γεμάτη από αναφορές στον "γιό της χήρας". Η έκφραση αυτή χρονολογείται από την εποχή του Αιγυπτιακού αποκρυφισμού Η χήρα είναι η Αιγυπτιακή θεά Ίσιδα, που χήρεψε μετά το θάνατο του συζύγου της Όσιρι Στην κίνηση που συμβολίζει την τιμωρία στον τρίτο βαθμό, τοποθετείται το δεξί χέρι στην αριστερή πλευρά του σώματος στην περιοχή των σπλάχνων με την παλάμη ανοικτή και τον αντίχειρα δίπλα στην κοιλιά, έτσι που το χέρι να κινείται κατά μήκος της κοιλίας. Η όλη κίνηση γίνεται πολύ γρήγορα. Ο συμβολισμός αυτός παριστάνει την τιμωρία που προβλέπεται στον όρκο που δίνουν: Να κοπεί το σώμα τους στα δυο. 

Ο αναγνωριστικός χαιρετισμός γίνεται πιέζοντας τον αντίχειρα ανάμεσα στις αρθρώσεις του δεύτερου και του τρίτου δακτύλου, στο σημείο όπου συνδέονται με την παλάμη, "το όνομα της χειραψίας είναι Τουβαλκάϊν. Είναι η αναγνωριστική λέξη για τον βαθμό του Διδασκάλου Μασόνου". Στη συνέχεια τα μέλη της στοάς αναπαριστούν τον θάνατο του Χίραμ Αμπίφ και δείχνουν στον υποψήφιο ένα ακόμα αναγνωριστικό ψηλάφισμα, με το όνομα "Πέλμα του Λιονταριού" ή "Ψηλάφισμα του Διδασκάλου". Λέγεται ότι παριστάνει την κίνηση με την οποία βγάλανε από τον τάφο του τον Χιράμ. Η κίνηση αυτή είναι η εξής: Πιάνει ο ένας το χέρι του άλλου, όπως σε μια χειραψία και βάζει ο ένας τα νύχια των τεσσάρων δακτύλων του στον καρπό του άλλου. 

Αυτό συμβολίζει τον θάνατο του Χιράμ. Μερικές μέρες μετά την ταφή του, η σάρκα των χεριών του άρχισε να σαπίζει και έπρεπε έτσι να τον τραβήξουν από τον καρπό έξω από τον τάφο. Αυτή είναι η Μασονική εκδοχή της ανάστασης. Είναι αρκετά ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι η κίνηση αυτή είναι τόσο σημαντική για τις βασικές έννοιες των μυστικών εταιρειών, που χρησιμοποιείται στη μαγεία, στις τελετουργίες του Wicca, όπου είναι γνωστή σαν "Η Λαβή του Λιονταριού της Φυλής του Τζουχάτ". Χρησιμοποιείται επίσης και σε άλλη τελετουργία μύησης, που δεν συνδέεται ούτε με τις μυστικές εταιρείες ούτε με τη Μασονία. Στον Ναό των μυήσεων του Μορμονισμού (Εκκλησία του Ιησού Χριστού των Αγίων Τελευταίων Ημερών) διδάσκεται η ίδια λαβή σαν η "Δεύτερη Ένδειξη της Ιεροσύνης του Μελχισεδέκ" και ονομάζεται επίσης "Η Δυνατή Λαβή του Λιονταρίσιου Πέλματος". 

Μετά από εκτενείς πρόσθετες προφορικές οδηγίες, τελειώνει η τελετή και ο μύστης αποκτά τους τρείς πρώτους βαθμούς της Μασονίας. 

Λέγεται ότι το 75% των Μασόνων δεν προχωρεί ποτέ παραπέρα από τους βαθμούς αυτούς. 

Η αποκάλυψη των μυστικών αυτών είναι και ο λόγος για τον οποίο δολοφονήθηκε ο Μόργκαν. Τί γνωρίζουμε σχετικά με τους απαγωγείς του; Οι ακριβείς λεπτομέρειες της δολοφονίας του δεν ήταν γνωστές μέχρι το 1848,όταν, ένας από τους τρείς Μασόνους που ήταν μπλεγμένος στο έγκλημα, το ομολόγησε στον γιατρό του λίγο πριν πεθάνει, ελπίζοντας άφεσιν αμαρτιών. Η υπόθεση βγήκε στη δημοσιότητα το 1845 όταν δημοσιεύτηκε στον τύπο πρωτοσέλιδο με τίτλο "Ομολογία. Η δολοφονία του Ουίλλιαμ Μόργκαν, ομολογήθηκε από τον άνθρωπο που με τα ίδια του τα χέρια, τον έριξε από τη βάρκα στον Νιαγάρα ποταμό." Ο ομολογητής, ο Χένρυ Βάλανς, είπε ότι από εκείνη την νύχτα ήταν πολύ δυστυχισμένος: 

Όπου και αν πήγαινα, ότι και αν έκανα, ήταν αδύνατο να αποβάλω το έγκλημα αυτό από τη συνείδηση μου. Το στίγμα του Καιν ήταν πάνω μου, ήταν η κατάρα του πρώτου φόνου, η κηλίδα του αίματος ήταν πάνω στα χέρια μου και δεν μπορούσε να ξεπλυθεί. 

Οι συνωμότες απήγαγαν τον Μόργκαν και τον εκδότη του στη Μπατάβια της Νέας Υόρκης, αλλά ο εκδότης σώθηκε επειδή έξαλλοι πολίτες της Μπατάβια καταδίωξαν τους απαγωγείς. Ο Μόργκαν δεν στάθηκε το ίδιο τυχερός και οι Μασόνοι προκάλεσαν τόση μεγάλη σύγχυση, που ήταν αδύνατο να εξιχνιαστεί το γεγονός. 

Οι δικαστές ήταν εντελώς ανίκανοι να προχωρήσουν εναντίον της πλατιά διαδεδομένης συνωμοσίας, που δημιουργήθηκε ανάμεσα στους Μασόνους... Φάνηκε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα με τους δικαστές, τους σερίφηδες, τους μάρτυρες ή τους ενόρκους. Οι Μασόνοι... δημοσίευσαν δυο πλαστές εκδόσεις έργων του Μόργκαν και τις κυκλοφόρησαν σαν αυθεντικές εκδόσεις που τις είχε κάνει τάχα ο ίδιος ο Μόργκαν. Οι εκδόσεις αυτές έγιναν για να εξαπατηθούν οι Μασόνοι, που δεν είχαν δεί ποτέ το βιβλίο του είχαν όμως επηρεάσει την Αμερικάνικη Μασονία. Το 1826, όταν ο Μόργκαν εξέδωσε το βιβλίο του, υπολογιζόταν ότι υπήρχαν στην Αμερική 50. 000 Ελευθεροτέκτονες. Λέγεται ότι, εξαιτίας τον βιβλίου, 45.000 από αυτους εγκατέλειψαν τη Μασονία και έκλεισαν 2.000 στοές. Ο συγγραφέας William J. Whalen, γράφοντας το 1958 εξήγησε: 

Σαν συνέπεια του σκανδάλου ήταν η δημιουργία του αντι Μασονικού κόμματος. Κέρδισαν 128.000 ψήφους στις εκλογές τον 1830 και κατέβασε τον Βερμόντ στις προεδρικές εκλογές τον 1832. Ο Ρόντ Αϊλαντ και ο Βερμόντ πέρασαν νόμους εναντίον των όρκων αίματος των Μασόνων. Χιλιάδες Μασόνοι έκαψαν τους μανδύες τους. Σε μερικά χρόνια, τα μέλη των στοών της Νέας Υόρκης έπεσαν από 30.000 σε 300, άμεση συνέπεια του περιστατικού του Μόργκαν.(William T. Still Αποσπάσματα απο το βιβλίο «Το αρχαίο σχέδιο των μυστικών εταιρειών») 

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΑΞΗ.

4ος βαθμός: Μυστικός Διδάσκαλος. 5ος βαθμός: Τέλειος Διδάσκαλος 6ος Γραμματεύς εξ Απορρήτων. 7ος βαθμός: Έφορος και Δικαστής. 8ος βαθμός: Επόπτης των Οικοδομών. 9ος βαθμός: Εκλεκτός Διδάσκαλος των 9. 10ος βαθμός: Εκλεκτός Διδάσκαλος των 15. 11ος βαθμός: Υπέρτατος Εκλεκτός των 12. 12ος βαθμός: Μέγας Διδά-σκαλος Αρχιτέκτων. 13ος βαθμός: Ιππότης της Βασιλικής Αψίδος. 14ος βαθμός: Μέγας Εκλεκτός, Τέλειος και Υπηρέτης Τέκτων. 


ΤΡΙΤΗ ΤΑΞΗ.

15ος βαθμός: Ιππότης Ανατολής ή του Ξίφους. 16ος βαθμός· Πρίγκιψ της Ιερουσαλήμ. 


ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ. 

17ος βαθμός: Ιππότης Ανατολής και Δύσεως. 18ος βαθμός: Πρίγκιψ Ροδόσταυρος, Ιππότης του Αετού και Πελεκάνος. 


ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ

19ος βαθμός: Μέγας Ποντίφηξ. 20ός βαθμός: Μέγας Διδάσκαλος των Συμβολικών Στοών. 21ος βαθμός: Νωαχίτης ή Πρώσσος Ιππότης. 22ος βαθμός: Ιππότης Βασιλικού Πελέκεως ή Πρίγκιψ του Λιβάνου. 23ος βαθμός: Αρχηγός της Σκηνής. 24ος βαθμός: Πρίγκιψ της Σκηνής. 25ος βαθμός: Ιππότης του Χαλκού Ορφέως. 26ος βαθμός: Πρίγκιψ της Χάριτος. 27ος βαθμός: Ιππότης Ταξιάρχης του Ναού. 28ος βαθμός: Ιππότης του Ηλίου. 29ος βαθμός: Σκώτος Ιππότης του Αγίου Ανδρέου. 30ός βαθμός: Ιππότης Καδώς, Ιππότης του Λευκού και του Μέλανος Αετού. 

ΕΚΤΗ ΤΑΞΗ.
31ος βαθμός: Μέγας Επιθεωρητής Ταξιάρχης Δικαστής. 32ος βαθμός: Υπέρτατος Πρίγκιψ του Βασιλικού Μυστικού. 

ΕΒΔΟΜΗ ΤΑΞΗ. 

33ος βαθμός: Ύπατος Μέγας Γενικός Επιθεωρητής.




  1. Μύηση ενός Τέκτονα στον ανώτερο βαθμό του Τάγματος τον 33ο. Αφού περιγράφει όλο το τελετουργικό, τα διάφορα μυστικιστικά σύμβολα, τους ήχους, τις θέσεις των παρισταμένων, τα διάφορα εμβλήματα και ο μυούμενος γίνει αποδεκτός ο πρόεδρος εκφωνεί έναν λόγο το τέλος του οποίου παραθέτει ολόκληρο. Αυτό κάνω και εγώ εδώ. -Οφείλω υμίν, Ένδοξε Αδελφέ ημών, να σας διαφωτίσω περί σπουδαιοτά του ζητήματος αφορώντας εις τα ημέτερα τυπικά. «Ο Ελευθεροτεκτονισμός δεν είναι άλλο ειμή ή έμπρακτος επανάστασις και η διαρκής συνωμοσία εναντίον του δεσποτισμού, τόσο του θρησκευτικού όσον και του πολιτικού». -Επομένως δεν πρέπει να υποθέσετε ότι ο Ελευθεροτεντονισμός εκουσίως περιεβλήθει τα γελοία εκείνα εμβλήματα διά των οποίων συνήθως οίτε βασιλείς και ιερείς παίζουν εν τη κοινωνία, τα πρώτα μέρη, τα οποία κατέκλεψαν. -Αλλʼ επειδή ούτε οι βασιλείς ούτε οι ιερείς ηδυνήθησαν να ανεχθούν θεσμόν επιβλαβή διά τα συμφέροντά των και επίφοβον δι αυτούς, έσχον κατά καιρούς αμφότεροι την ιδέαν να προσέλθουν εις το ημέτερον στρατόπεδον και γίνουν Τέκτονες. -Τούθερ όπερ και εγένετο εκάστοτε. -Αυτοί λοιπόν είναι οι εισαγαγόντες εις τον Ελευθεροτεκτρονισμόν όλας αυτάς τα γελοίας παραδόσεις τα οποίας σας αφηγήθησαν, τους ελεεινούς εκείνους τύπους εις ούς υπεβληθήτε και τα λοιπά τερατώδη πράγματα των οποίων μάρτυς υπήρξατε. -Κατά καθήκον λοιπόν και υμείς, Ένδοξε Αδελφέ, υπέστητε και παραδέχθητε όλας αυτάς τα βλακώδεις διατυπώσεις, οι οποίαι διά το ημέτερον Τάγμα είναι ασπίς προφυλάτουσα αυτό από του πονηρού βλέμματος των περιέργων. Υπό την σκέπη των παιδαριωδών τούτων παιγνίων, ο Ελευθεροτεκτονισμός δύναται ανενοχλήτως να εργάζηται προσπαθών να φθάση μέχρι του Υψίστου σκοπού, όν προέθετο. -Οφείλεις, όθεν πάντοτε να έχης ύπʼ όψιν ότι δεν πρέπει ποτέ να αναμιγνύης το Τάγμα προς υποθέσεις αμφιβόλου διεξαγωγής. Το Τάγμα οφείλει να παραμένη άρχραντον, αμίαντον, απόσιτον τη υποψία. Δεν είναι λοιπόν αυτό εκείνο, το οποίον προωρίσται υπό της θεάς πρόνοιας να εκδικήση τον δολοφονηθέντα αθώον Μεγάλον Διδάσκαλον. Και τις ούτος; -Το εμάντυσας: είναι ο Άνθρωπος. -Εδολοφονήθει ανάνδρως υπό τριών κακούργων και οι τρείς δολοφόνοι ονομάζονται. ΝΟΜΟΣ, ΚΤΗΣΗ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ. -Ναι! Ο Νόμος, η Κτήσις, και η Θρησκεία εδολοφόνησαν τον άνθρωπον. Ο Νόμος διότι δεν αποτελεί αρμονίαν πλήρη μεταξύ των δικαιωμάτων του ανεξαρτήτου και των καθηκόντων του κοινωνκού ανθρώπου. Η Κτήσις, διότι η γη ουδενί ανήκει και διότι τα προϊόντα της ανήκουν εις πάντας κατά το μέτρον της ανάγκης έκαστου. Η θρησκεία, διότι όλαι αι τοιαύται εισί τόσα φιλοσοφικά συστήματα ανδρών μεγαλοφυών, τα οποία οι λαοί παραδέχθησαν μεν, άλλʼ υπό τον όρον του να γίνουν ευτυχείς διʼ αυτών. Του όρου τούτου μηδόλως εκπληρωμένου, αι θρησκείαι αποβαίνουν επιβλαβείς. -Ώστε ούτε ο Νόμος, ούτε η Κτήση, ούτε η Θρησκεία δύνανται να επιβληθούν εις τον άνθρωπον. -Επειδή όμως και τα τρία εκμηδενίζουν αυτόν, στερούντες και απογυμνούντες ατυόν των πολυτιμωτέρων δικαιωμάτων του, διʼ αυτό πρέπειν να θεωρώμεν αυτά ως δολοφόνους κατά των οποίων διακίως ωρκίσθημεν εκδίκησην, ως εχθρούς κατά των οποίων εκηρύξαμεν πόλεμον μέχρις εξοντόσεως. -Και ότε πλέον εξοντωθούν οι τρείς δολοφόνοι ούτοι, τότε ημείς θα δυνηθώμεν ελευθέρως να επιφέρομεν την αναγέννησιν της Κοινωνίας, εγκαθιδρύοντες εις την θέσιν των τον Τεκτονικόν Νόμον, την Τεκτονικήν Κτήσιν, την Τεκτονικήν Θρησκείαν. -Διότι ο Τεκτονικός Νόμος είναι ο φυσικός, διότι η Τεκτονική Κτήσις είναι φυσική. Διότι το Τεκτονικόν Θρήσκευμα είναι φυσικόν. -Και ήδη, Αδελφέ, ήδη ότε σε ωπλίσαμεν διʼ όλων των δυνατών όπλων διά την επικειμένην μάχην, ην προκάλεσαν και προκαλούν τα μυσαρά εγκλήματα των ημετέρων εχθρών, ήδη ότε καταστάς ένας εκ των Υπερτάτων Αρχηγών του Ελευθεροτεκτονισμού , καθίστασαι συνάμα και ένας εκ των κυριωτέρων υπερμάχων ήδη, ύπαγε όπως διά της γραφίδος, διά της διδασκαλίας, διά του παραδείγματος, διά της οικογενείας, διά των κοινωνικών σχέσεων σου, διά του τύπου, διά του βήματος, διά του πλούτου, διά της πολιτικής επιρροής, αγωνισθής τον υπέρ του Καλού, της Αλήθείας, της Αρετής αγαθόν αγώνα και είθε να επιστρέψης νικητής ή να αποθάνης! Μετά τον λόγο του προέδρου όλοι οι παριστάμενοι ασπάζονται τον νεοφωτισμένο και τον τιμούν. Για να μην υπάρχουν κενά στην ιστορία γράφω από το βιβλίο ότι κατά την αρχή του Ελευθεροτεκτονισμού υπήρχε ως μεγαλύτερος βαθμός ο 32ος. Μετά, κατά την διάρκεια της ζωής του Ελευθεροτεκτονισμού καθιερώθηκε ο 33ος βαθμός ως ο ανώτερος, και ως συνέπεια αυτού οι Τέκτονες 33ου βαθμού ανέλαβαν και την ηγεσία του Τάγματος. Στο σημείο αυτό είναι πολύ ενδιαφέρουσα η αντίδραση των Ελλήνων Ελευθεροτεκτόνων 32ου βαθμού όπως αυτή έλαβε χώρα με την προκήρυξη της ομάδας «Δευκαλίων» και όπου αντιγράφω το τέλος αυτής από το βιβλίο. «Ο ανωτέρω βαθμός 33ος, αποκαλύπτει τον ΝΕΟΝ ΜΕΓΑΛΟΝ ΜΥΣΤΙΚΟΝ των Τεκτόνων (ΜΑΣΟΝΩΝ) που είναι τα απόκρυφα - πιστεύω τους, τα οποία δυστυχώς είναι αρνητικά και απαράδεκτα διʼ ημάς τους Έλληνας τέκτονας, τους ʽΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣʼ από του 1ου βαθμού μέχρι και του 32ου βαθμού και διʼ όλους τους ανθρώπους, (ήτοι τους ΑΝΩ ΘΡΕΙΝ = βλέπειν άνωθεν ΘΕΟΝ). Αφού οι 33οι τέκτονες αρνούνται γενικώς την ΘΡΗΣΚΕΙΑΝ, ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ, και την ΚΤΗΣΙΝ, διότι όλα αυτά υποδουλώνουν τον Άνθρωπον και τον… ʽΕλευθερώνει ο ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣʼ και μόνον αυτός υπάρχει ως Θρησκεία, Νόμος, και Κτήσις, ιδού ο ολοκληρωτικός σωβινισμός των Εβραιοσιωνιστών. Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι, να ορκίζωνται εις τέτοιας ασχήμίας και να θέλουν να μας κάνουν όλους τους Έλληνας Χριστιανούς, υποτακτικούς του Τεκτονισμού ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΕ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ». Αυτά δυστυχώς πιστεύει ο Τεκτονισμός τον οποίο αγνοούν ακόμη και οι Τέκτονες μέχρι και του 32ου βαθμού, αφού έχουν ορκισθεί εις το τεκτονικό Σύνταγμα το οποίο καταπατούν οι 33ου βαθμού και το οποίο αναφέρεται σε Ανθρώπινα Ιδανικά: ΠΙΣΤΗΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΟΣ, ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ των λαών και ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΙΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ – ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ. Αυτά μας είπαν όταν μυηθήκαμε εις τον τεκτονισμό και διάφορους συμβολισμούς επʼ αγαθώ της ανθρωπότητας, δηλαδή μας παγίδευσαν. Από την 31.05.1801 μετεβλήθη ο άνω τεκτονισμός με την προσθήκη του 33ου βαθμού, ώστις ηγείται του επωνομαζομένου ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ , εις ΚΑΘΑΡΟΝ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΜΟΝ. Ιδού το μεγάλο μυστικόν, δηλαδή η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ, κατά της ανθρωπότητος, που επωνομάζεται ψευδώς, ο αγών ελευθερώσεων του ανθρώπου… Με Ελληνοχριστιανική Αγάπην προς τους αδελφούς Έλληνας και λοιπούς συνανθρώπους μας: Οι αποπλανηθέντες μέχρι σήμερον ΤΕΚΤΟΝΕΣ μέχρι και του 32ου βαθμού που μάθαμε από το άνω κείμενος την ΑΛΗΘΕΙΑΝ, διά την ΑΠΑΤΗΝ που ονομάζεται ʽΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣʼ. Διʼ αυτό, αφού τον ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝ, αιτούμεθα ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΑΠΑΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ. ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: Αθήναι 30.12.2003. Η ΟΜΑΣ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ – ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ». 

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ 



Ο Τεκτονισμός στον Ελληνικό χώρο λειτούργησε σε δυο ξεχωριστές φάσεις που δεν έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ τους και αυτό δεν έχει συνειδητοποιηθεί ούτε από τους περισσότερους μελετητές ούτε από τους περισσότερους τέκτονες. 

Προεπαναστατικός Τεκτονισμός (1740-1821) 

Η πρώτη περίοδος που δίκαια χαρακτηρίζεται σαν "προεπαναστατικός Τεκτονισμός" άρχισε γύρω στο 1740 και έφθασε μέχρι την επανάσταση του 1821.Μετά ακολούθησε μια τέλεια διακοπή, μια νεκρή περίοδος (1821-1863). Η διακοπή αυτή απλώς επιβεβαιώθηκε με την ανακήρυξη του ελεύθερου Ελληνικού Κράτους που διέλυσε και επίσημα τις Στοές που είχαν κλείσει πάντως πολύ πριν, εξαιτίας της επανάστασης. Αυτή η ανάπαυλα δράσης τεκτονικών στοών διατηρήθηκε μέχρι την ένωση της Επτανήσου με την μητέρα πατρίδα το 1863. 

Ο Τεκτονισμός της Μεγάλης Ανατολής (1863-1976) 


Μετά ξεκίνησε η δεύτερη περίοδος που κράτησε κι αυτή ένα περίπου αιώνα μέχρι το 1976 ονομαζόμενη σαν "Μονότονος Ελληνικός Τεκτονισμός".Έτσι το 1863 σχεδόν αναπάντεχα, εμφανίστηκαν οι πρώτες τεκτονικές στοές αναζήτησης στην Ελλάδα εξαρτημένες από τη Μεγάλη Ανατολή του Τορίνου και τον επόμενο χρόνο απέκτησαν ένα είδος αυτονομίας με τη δημιουργία ενός "Τεκτονικού Διευθυντηρίου" δηλαδή μιας τοπικής Ελληνικής Διοίκησης. Το 1868 ο Ελληνικός Τεκτονισμός απέκτησε πλήρη ανεξαρτησία και δημιουργήθηκε έτσι η Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδος που έλεγχε ουσιαστικά τους 3 πρώτους συμβολικούς βαθμούς, αλλά που είχε υιοθετήσει και τους υπόλοιπους 30 του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου. Το 1872 οι ανώτεροι βαθμοί απέκτησαν κι αυτοί ανεξαρτησία και συγκροτήθηκε το Ύπατο Συμβούλιο του 33ου του Αρχαίου και Αποδεδειγμένου Σκωτικού Τύπου. Τα δύο αυτά σώματα ανήκαν στην ίδια δογματική τεκτονική σχολή, τη Γαλλική και μέχρι το 1976, πάνω από εκατό χρόνια δηλαδή, κυριάρχησαν μονοπωλιακά στο χώρο μας. Οι κρίσεις και οι διακυμάνσεις του μονότονου αυτού Τεκτονισμού δεν ήταν τίποτε άλλο παρά οι μεταξύ τους αντιζηλίες και η προσπάθεια το ένα να ελέγχει το άλλο. Αυτό αποστέρησε τον Ελληνικό Τεκτονισμό από κάθε δυνατότητα ανανέωσης και όλο αυτό το διάστημα, έμεινε στο επίπεδο, οργανωτικά και δογματικά, από το οποίο ξεκίνησε. Αποκομμένος δε καθώς ήταν από τη διεθνή τεκτονική κοινότητα δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει ούτε τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ακόμα και στο ίδιο το δόγμα από το οποίο προήλθε. 



Ο Τεκτονικός Πλουραλισμός στην Ελλάδα (1977 - )

Η τρίτη περίοδος που ήδη διανύει τη τρίτη δεκαετία της, είναι η εποχή του "Τεκτονικού πλουραλισμού" στην Ελλάδα και στη συνέχεια παρατίθεται το στίγμα της, δηλαδή τα γεννεσιουργά της αίτια, όσο και οι προοπτικές της. Με την ίδρυση το έτος 1977 του Μεγάλου Περιστυλίου των Τεκτόνων της Βασιλικής Αψίδας που μετέφερε στη χώρα μας, μαζί με άλλους βαθμούς και τάξεις τον Τεκτονισμό της Αμερικανικής Σχολής, έληξε οριστικά η περίοδος του μονότονου Γαλλικού Τεκτονισμού.Το 1981 με την ίδρυση του Μεγάλου Σκηνώματος των Ιπποτών του Ναού που καθοδηγήθηκε από το αντίστοιχο Μεγάλο Σώμα της Σκωτίας, το σύστημα της Υόρκης άρχισε να προσαρμόζεται προς τον Ευρωπαϊκό Τεκτονισμό και την παράδοσή του.Αυτή η φάση ολοκληρώθηκε το 1986 με την εμφάνιση και τη δράση της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος η οποία ακολούθησε από την αρχή τα Αγγλικά πρότυπα. Έτσι η προσπάθεια που άρχισε από το Διονύσιο Ρώμα το 1811 με συμπαραστάτη του το Δούκα του Σάσεξ, τότε Μεγάλο Διδάσκαλο της Ηνωμένης Μεγάλης Στοάς της Αγγλίας (1813), ολοκληρώθηκε 175 χρόνια μετά όταν στις 21 Ιουνίου 1986 ανακηρύχθηκε η Νέα Εθνική Μεγάλη Στοά της Ελλάδος για να εισαχθεί και στον ελλαδικό χώρο ο καθαρός και αρχαίος τεκτονισμός της Αγγλοσαξωνικής Σχολής. 


Ιστορική Καταγραφή της πρώτης περιόδου 

Καίτοι η ιστορική έρευνα της πρώτης περιόδου δεν έχει εξαντληθεί - μια ερευνητική στοά πρέπει να ιδρυθεί γι' αυτό το σκοπό - υπάρχουν στοιχεία ικανά να σχηματίσουν τουλάχιστον την αμυδρή της εικόνα. Τα βιβλία του Διονυσίου Καλογερόπουλου, του Πάνου Χατζηπάνου και του Μαρίνου Πολλάτου, οι μονογραφίες του Παναγιώτη Κρητικού, του Θεοδοσίου Τάσιου, του Χρήστου Ριζόπουλου κ.λπ. καθώς και η πρόσφατη έκδοση - λεύκωμα της Στοάς της Λευκάδας. "Η Ένωσις" για το Διονύσιο Ρώμα και την πρώτη Εθνική Μεγάλη Στοά προσδιορίζουν τα ορόσημά της. Είναι πράγματι η μόνη περίοδος που έχουμε κάνει κάποια ιστορική δουλειά. 

Η δεύτερη περίοδος υστερεί από άποψη ιστορικής καταγραφής. 

Ο Χατζηπάνος παραθέτει πολλά στοιχεία αλλά άτακτα και χωρίς κριτικό πνεύμα, είναι περισσότερο ένας - με επιλογές - αρχειογράφος και λιγότερο ένας ιστορικός. Ο Πολλάτος ενώ είναι αυστηρός στην αρχή, όσο πλησιάζει προς την εποχή του γίνεται πιο προσεκτικός και εξυμνητικός. Ο Νέστορας Λάσκαρης στο λεξικό του είναι μονοσήμαντος και επιφυλακτικός. Υπήρξε ο πιστός υπηρέτης της ιδέας της Μεγάλης Ανατολής και ο Ηρακλής του Σκωτικού Τύπου. Ανήκει εξάλλου στη σχολή που η μυθοποίηση ταυτίζεται με την αλήθεια.


Πηγές
Βιβλιογραφία
«Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders» , DSM-IV
«SATANISM : Psychiatric and Legal views» , by Dr George B.. Palermo & Michele Del Re , 1999


 συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

Ρίκα Κ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ρίκα Κ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.