Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΝΕΦΕΛΗΣ

Καμαρουλα μια σταλια οπως λεει και το γνωστο τραγουδι με μονο φωτισμο 4 κερακια πανω στο φτωχικο τραπεζι.
Κατα παραξενο τροπο η νυχτα ηταν ησυχη τοσο ησυχη που νομιζες οτι τα κερακια μιλανε οτι ψιθιριζουν μεταξυ τους...μπαααα ιδεα μου ειναι....μιλανε τα κερακια?μα φυσικα και οχι ...μα φυσικα και δεν μιλανε μπααα σε καλο μου..μααα ακουω λεξουλες η φλογα απο το  1ο κερακι τρεμοπαιζει το κερακι...το κερακιιι μιλαει....ναι μιλαει...ειμαι η ΕΙΡΗΝΗ τοσο καιρο ειμαι εδω αναμεσα σας μα κανενας δεν φροντισε την φλογιτσα μου και εσβησε..μπαααα σε καλο μου...τι παραξενη νυχτα και αυτη να ακους κερια να μιλανε....σσσσσσ παλι φωνες.....το 2ο κερακι μιλαει...ειμαι η ΠΙΣΤΗ και μενα οπως την ΕΙΡΗΝΗ κανενας δεν με θελει κανενας σας δεν φροντιζει την φλογα μου....ειπε και εσβησε και αυτο....μπαααα σε καλο μου.....μα να και αλλη φωνη το 3ο κερακι μου μιλα........ειμαι η ΑΓΑΠΗ ψιθιρισε.....μπααα πρεπει να παω στον γιατρο.....μα να ακους κερια να  μιλανε......ειναι λογικο? ειμαι η ΑΓΑΠΗ λεει παλι το κερακι.....ο κοσμος με ξεχασε κανεις δεν μου δινει πλεον σημασια ειπε και εσβησε και αυτο...σκοταδι απλωθηκε στην μικρη καμαρουλα.....πρεπει να ξαπλωσω.....τι νυχτα  και αυτη.....εξω ο αερας φυσουσε δυνατα...ξαφνικα η πορτα ανοιξε.....η μικρη ΝΕΦΕΛΗ η νεραιδουλα της γειτονιας  στην πορτα.
Γιατι  τα κερακια ειναι σβηστα ρωτισε κλαιγοντας πρεπει να αναβουν παππου και με κοιταξε με τα γαλαζοπρασινα ματια της βουρκομενα....επρεπε να αναβουν μου ειπε παλι με τρεμαμενη φωνη...σσσσ Νεφελακι...ακους τι ακους?....ναι παππου μια φωνουλα το κερακι μας μιλαει.....μην κλαις ΝΕΦΕΛΗ εγω δεν θα σβησω ποτε και οσο υπαρχω εγς οσο υπαρχει η φλογα μου θα αναψουν και τα αλλα κερακια
ΕΛΠΙΔΑ ειναι το ονομα μου ειπε και δυναμωσε η φλογα του....μιλανε ΝΕΦΕΛΗ τα κερια?....ναι παππου  μιλανε ειπε η ΝΕΦΕΛΗ  σκουπιζοντας τα ματακια της και ενα χαμογελο απλωθηκε στα χειλακια της

Δεν υπάρχουν σχόλια: