Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΦΙΝΟΚΟΡΙΤΣΟ

 μια αλλη νοτα ισως στην μιζερι καθημερινοτητα μας απλα ενοιωσα την αναγκη να το ανεβασω


 ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΦΙΝΟΚΟΡΙΤΣΟ



 πετουσε ωρες ατελειωτες γαλανος ουρανος πανω και κατω γαλαζια η θαλασσα...του φαινοταν οτι πετουσε χρονια και ενιωθε κουραση τα φτερα του πονουσαν εσφιξε το ραμφος του και συνεχισε το πεταγμα του......κατω στην θαλασσα κατι φαινετε....κανει την βουτια του να δει καλυτερα ωωωω ενας βραχος προεξεχει απο την καταγαλανη θαλασσα κατεβηκε κουρασμενα και προσγειωθηκε στον βραχο πανω....ξεκουραζοταν μα κοιτουσε με το αγρυπνο ματι του την θαλασσα...ξαφνου ενα δελφινι εκανε ενα μεγαλο αλμα πανω απο τον βραχο που καθοταν αυτος..μπα σε καλο μου απο την κουραση βλεπω ψαρια να πετανε σκεφτηκε ακουσε ενα παραξενο θορυβο κοιταξε και στον βραχο κοντα ειδε το δελφινι ....ποιος εισαι εσυ? τον ρωτησε με απορια...ειμαι αετος ενα πουλι που ειναι περηφανο και ξακουστο.....χμμμμ εκανε το δελφινι και γω ειμαι ξακουστο... και τι εισαι συ? ρωτησε με υφος ο αετος...εγω ειμαι δελφινι και ζω μεσα στην θαλασσα.....και πως ειναι μεσα στην θαλασσα που ζεις? ρωτησε με απορια ο αετος...αν εισαι πανω στον αφρο του απαντησε ειναι ωραια εχει φως αλλα και επικινδυνα αν κατεβεις στον βυθο ειναι σκοτεινα αλλα και  σιγουρα για μενα δεν εχει κινδυνους πολλους....και σενα που σου αρεσει να κολυμπας δελφινι ρωτησε ο αετος...και συ γιατι ενδιαφερεσε? απαντησε φανερα θυμομενα το δελφινι...  απλη περιεργεια απαντησε ο αετος....δεν μου λες του λεει το δελφινι εχω μια απορια εσυ ισως μπορεις να μου την λυσεις...εσενα που σου αρεσει να κολυμπας? ξαναρωτησε επιμονα ο αετος...εισαι πολυ πεισματαρης αετε...ειμαι απαντησε αυτος...μ'αρεσει να ειμαι στον αφρο αλλα φοβαμαι και τρομαζω ξερεις ευκολα...φοβαμαι και το σκοταδι και ετσι το αποφευγω οσο μπορω...τι απορια εχεις δελφινι?...ξερεις αν εχει δυο ηλιους?..τι να εχει δυο ηλιους? καλα περηφανος ειπες εισαι αλλα μαλλον στα αυτια ειπε γελωντας το δελφινι...μπα μπα δελφινακι ξεθαρεψαμε?...ελα βρε μη μου κανεις τον αγριο εδω και καιρο σε παρακολουθω να πετας πανω απο την θαλασσα...και επειδη με ειδες να πετω πανω απο την θαλασσα  μου κανεις αστειακια?....θα μου πεις αν εχει δυο ηλιους? ..καλα πως σου ηρθε αυτο? ακου δυο ηλιους...μα...μα το πρωι ενας βγαινει απο εκει..απο που εκει να απο εκει...απο την ανατολη λες...δεν ξερω αν το λενε ανατολη ξερω οτι απο εκει βγαινει....και λιγο πριν σκοτεινιαση και ανεβαινω στον αφρο..κατεβαινει να απο εκει... απο που εκει?...να απο εκει που σου δειχνω... ααα στην δυση...μην με μπερδευεις εμενα με ανατολες και δυσες και μη μου κανεις τον καμποσο...καλα καλα...ξερεις δελφινακι.?..τι..οταν θυμωνεις γινεσε πολυ ομορφο...ελα..ελα..ξεθαρεψες...οχι την αληθεια σου λεω...και γιατι θελεις να μαθεις αν εχει δυο ηλιους?...να μωρε πολλες φορες..μη γελασεις ομως..οχι δεν θα γελασω...πηγα εκει στην αν..ανατολη  καλα το ειπα?..ναι δελφινι..να δω να βγαινει...αλλα επρεπε να κολυμπησω και αλλο ηταν μακρια..και μεχρι να γυρισω παλι πισω οπως επαιζα με τα κυματα...ο αλλος ηλιος κατεβαινε...γελασε ο αετος...να ειδες γελασες...γελασες μαζι μου..οχι δελφινακι μου μαζι σου ποτε δεν θα γελασω..αχα και γιατι μαζι μου δεν θα γελασεις? γιατι σε συμπαθησα...τι εκανες?...σε συμπαθησα και τι σημαινει αυτο πως το ειπες...να ...σε βλεπω σαν κατι ξεχωριστο...δηλαδη....ασε να γνωριστουμε καλυτερα και ισως καταλαβεις..καλα...δελφινι...παρακαλω....θα σου κανω μια προταση αφου σου αρεσει να κολυμπας και να παιζεις με τα κυμματα θελεις οσο εσυ παιζεις να σε προσεχω εγω απο ψηλα...θα το κανεις αυτο για μενα ρωτησε με ανυπομονησια περιμενοντας την απαντηση απο τον αετο....για σενα μπορω να κανω πολλα...ναι ..ναι θελω αλλα....αλλα..θα με προσεχεις σιγουρα?.....εεε γιατι δεν με πιστευης....δοκιμασε με...καλα με επεισες...αλλα δεν μου ειπες εχει δυο ηλιους....μπαααααα εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτα....περιεργεια μεγαλη εχεις..ναι ρε...ειμαι περιεργο συ τι ζορι τραβας..καλα καλα..απλα σε εκανα να θυμωσεις για να σε δω να ομορφενεις..οχι δελφινι εχει εναν ηλιο που απο εκει...ανεβενει και εκει κατεβενει λεει γελοντας ο αετος...νατα μας..νατα μας...κοροιδευουμε αετε....οχι ωρε δελφινακι απλα σε πειραζω...μ'αρεσει να στο κανω...καλα...αφου θα με προσεχεις οσο παιζω με τον αφρο σε συνχωρω....παμε δελφινι..που να παμε καλε?....αιντεεε καλα εισαι και αργοστροφο.....να παιξεις με τα κυμματα και γω να σε προσεχω ααααα  ναι ναι..παμεεε..και απο τοτε το δελφινακι παιζει με τα κυματα και ο αετος απο πανω το προσεχει....
718115538.jpg







Δεν υπάρχουν σχόλια: