Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑΜΕ…ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ …. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΛΥΒΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ Ο ΦΠΑ ΑΛΛΑΞΕ




Τώρα δηλαδή πρέπει να νιώσω ότι σώθηκα ;Ότι είμαι σωσμένη και κατά αυτή την άποψη θα πρέπει να βγω στο δρόμο να πανυγηρίσω με πανό πλακάτ και συνθήματα.
Να χαμογελάσω και να πω την ιστορία στα παιδιά μου πως με έσωσαν οι 300 αυτής της βουλής οι 300 της προηγούμενης και οι 300 της επόμενης .
Πέραν δε της αίσθησης ότι σώθηκα μήπως πρέπει να ανάψω και καμιά λαμπάδα ίσα με το μπόι μου φιλώντας τα χέρια του Ευάγγελου που πέτυχε το ακατόρθωτο να πάρω τα λεφτά;
Είμαι στην Ευρώπη και στο ευρώ η Ελλάδα σώθηκε , αλλά χωρίς τους Έλληνες , ή καλύτερα χωρίς την πλειοψηφία των Ελλήνων.
Η Ελλάδα σώθηκε και οι κατσαρίδες που μας έφτασαν ως εδώ θα ζήσουν στον σβέρκο μας για τα επόμενα `100 χρόνια και βάλε. Όμως η Ελλάδα σώθηκε .
Σώθηκαν τα βουνά , οι κάμποι ,τα λιβάδια , το νερό, τα ποτάμια .Σώθηκαν διότι έτσι έπρεπε .Πως αύριο μεθαύριο θα  βγουν στην διατίμηση.
Σώθηκαν και οι ΔΥ. Ναι σώθηκαν διότι 150.000 στο σύνολο του 1.000.000 με τα παρελκόμενα είναι το 15% , σε μια πατρίδα ,που σε μια παρτίδα πόκερ ενός έτους η ανεργία στον Ιδιωτικό τομέα είναι ήδη στο 1.500.000  αλλά ξέχασα εκεί δεν μιλάει κανείς.
Όπως κάποτε είχα ακούσει σε ένα γκάλοπ :
Μα στον ιδιωτικό τομέα ενημερώνονται . Λες και αν σε ενημερώσουν μια μέρα πριν αλλάζει κάτι στην απόλυση …
Σώθηκα και πρέπει να νιώθω καλύτερα που ο προϋπολογισμός της Βολής εγκρίνεται από τους ίδιους τους Βολευτές ανεξάρτητα από τον προυπολογισμό του κράτους …
Σώθηκα διότι αυτοί δεν θα μπουν στο ενιαίο μισθολόγιο .Πώς θα μπορούσαν άλλωστε είναι Θεοί , μας έσωσαν από την καταστροφή πρέπει να έχουν και να πάρουν τα εύσχημα.
Σώθηκα διότι μετά τις εκλογές θα πάρω όλους τους φόρους μαζί για να νιώσω πόσο πολύ με υπολογίζει το κράτος ώστε ποτέ δεν με ξεχνά και πως είναι αμάρτημα να έχω δουλειά και σπίτι λες και το έκλεψα από κανέναν.
Σώθηκα διότι μπορώ να λέγομαι ακόμα και σήμερα ευρωπαίος παρά το γεγονός ότι είμαι αναξιοπρεπής , δαχτυλοδεικτούμενος, λαμόγιο, τεμπέλης, βρώμα στο τακούνι της γερμανικής μπότας που πρέπει κάποιος να αποτινάξει.
Σώθηκα διότι τώρα πια θα μπορώ με χαρά να νιώσω τι σημαίνει μαύρος χρυσός και η αξία του όταν θα ανάβω το καλοριφέρ με το σταγονόμετρο διότι τα λεφτά δεν θα φτάνουν ούτε για να το φτύσω και να πάρει μπρος.
Σώθηκα από την πείνα της εξόδου από το ευρώ διότι θα μπορώ να αγοράζω ένα μπουκάλι γάλα το εξάμηνο με τον μισθό πείνας που παίρνω μιας και πρώτα θα πρέπει να πληρώσω το χαράτσι και μετά το φαγητό των παιδιών μου.

Σώθηκα διότι μόλις τώρα έμαθα ότι οι Δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν πολλά περισσότερα από αυτά που αξίζουν και τα οποία τα ψήφισαν οι ίδιοι που τώρα αναγνωρίζουν ότι είναι πολλά .
Σώθηκα διότι τους έκοψαν τους μισθούς αλλά ρε γμτ ξέχασαν να κόψουν τις υπερωρίες και ωωωω εκ του θαύματος τα λεφτά είναι περισσότερα.
Σώθηκα διότι τα έξοδα κηδείας μου θα δίνονται επιδοματικά σιγά άλλωστε 2Χ2 ..
Τι να σου φτιάξουν κάσα , τι να σου βιδώσουν 4 χερούλια άλλωστε τα ραδίκια ανάσκελα θα κοιτάς τι σε νοιάζει .
Σώθηκα γιατί επιτέλους η αριστερά αντιπολιτεύτηκε για την αντιπολίτευση όπως πάντα κάνει και η δεξιά συμπολιτεύτηκε για να μη χάσει τα κεκτημένα οι δε ανεξάρτητοι σκέφτοντα ότι πρέπει να αντιδράσουν αλλά ψάχνουν το δρόμο διότι ο σκοπός είναι γνωστός .

Εγώ όμως γιατί δεν νιώθω τόσο καλά ;Πήρα χάπια για τον πονοκέφαλο αλλά δεν μου πέρασε .
Κοίταξα την πίεση μου αλλά δεν την έπιανα αποφάσισε ότι πρέπει να κάνει ταξίδια πέρα δώθε οπότε την άφησα για αργότερα

Προσπάθησα να σκεφτώ λογικά αλλά δεν ήξερα πια λογική να επιλέξω;
Διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στο κόσμο που ο καθένας έχει την δική του λογική και την στρογγυλεύει ’’ισιώνει’’ ,τετραγωνίζει όπως τον βολεύει.
Σώθηκα!!!!
Διότι είπα ναι σε όλα και το είπα γιατί κάποιοι συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου φρόντισαν να μη μπορώ να πω το γνωστό ναι μεν αλλά.
Γιατί προς χάριν των ψήφων που όλοι οι καρεκλοκένταυροι θα έχαναν, αν είχαν αλλάξει αυτή τη σ….νοοτροπία ,τώρα δεν θα ήμασταν εδώ που είμαστε.
Και εγώ τι έκανα ; αντί να τους ζωγραφίσω μια υπέροχη ανοιχτή παλάμη στο κάθε ψηφοδέλτιο που είχα την δυνατότητα ,τους ψήφιζα.
Διότι ακόμα και τώρα κατακρεουργούν τον κόσμο του δημοσίου, που δεν μπορεί να αντιδράσει. Θα απολύσουν την πρώτη γραμμή κρούσης , αυτούς που είναι στα 1000 και 1500 ευρώ ενώ οι υπέροχες επιτροπές , σύμβουλοι , γραμματείς φαρισαίοι , δ/ντες  και συνδικαληστές ,θα παραμείνουν σαν παράσιτα να τρέφονται από το αίμα μου για να μπορούν όλα αυτά τα φερέφωνα της τσέπης τους να παίρνουν τις μισθουλάρες και να αυγαταίνουν τις κοιλιές τους .
Α ναι σωστά να ψηφίσω!!!! κάποιον άλλον στις επόμενες εκλογές .Σωστά να αλλάξω το πολιτικό σύστημα να αλλάξω στάση και τακτική …Και ; Τι θα γίνει;
Όλα τα εγκλήματα θα σβηστούν, θα ξεχαστούν, θα παραγραφούν ;
Όλοι αυτοί θα πουν συγνώμη και εκεί το δράμα θα τελειώσει και θα αρχίσει η φαρσοκωμωδία τύπου :
‘’όλοι μαζί να σώσουμε την Ελλάδα χτίζοντάς την από την αρχή ;
Και όλα αυτά που θα πάνε ; στον βρόντο; Οι ένοχοι ; Δεν θα πληρώσουν ;
Ή θα δημιουργηθούν ειδικές εξεταστικές επιτροπές, οι οποίες θα κουκουλώσουν τα πάντα;
Θα ψηφίσω , θα αλλάξω την νοοτροπία μου , θα γίνω και γω Ευρωπαία θα σκέφτομαι πρώτα το καλό της πατρίδας μου αρχής γενομένης από χτες με την μόνη διαφορά πως το κόμμα που θα πάρει την ψήφο μου θα καταδικάσει για εσχάτη προδοσία κατά της πατρίδος , του λαού αλλά και οτιδήποτε έχει το όνομα Έλληνας , ελληνικό Ελλάδα , και αφού το κάνει αυτό θα τους παραδώσει στην δημόσια χλεύη και ότι άλλο προκύψει.
Θα βάλω πλάτη για μια φορά ακόμα σαν ηλίθια, αλλά τώρα θα το κάνω με τους δικούς μου όρους …Τον εξής ένα.
Θα πληρώσουν όλοι όσοι φταίνε ανάλογα με το ποσοστό υπαιτιότητάς τους και θα πληρώσουν και με την ψυχή τους και με τα λεφτά τους και με ότι άλλο χρειαστεί.
Θα πληρώσουν γιατί θυμήθηκα ότι οι δικτάτορες πέθαναν στην ψάθα από λεφτά και στην φυλακή όλοι πλην ενός . Θα πληρώσουν γιατί μπορεί να μου κουρέλιασαν με την βοήθειά μου το Σύνταγμα της πατρίδος μου αλλά ακόμα το θυμάμαι ….Άρθρο 7 παράγραφος 3 και άρθρο 120. ΘΑ πληρώσουν γιατί ακόμα ζω και θα συνεχίσω να ζω σε πείσμα μερικών υπουργών που θεωρούν ότι μετά την σύνταξη πρέπει να ζω το μέγιστο 3 χρόνια για να μπορούν να παίρνουν τους μισθούς και τις διπλές συντάξεις τους.
Τώρα πια έτσι θα ψηφίσω ……τώρα πια δεν θα κατηγορηθώ ότι συνηγόρησα με την αργοπορία μου , και τώρα θα πάρω πίσω ότι μου ανήκει .Τώρα ,όχι αύριο ,όχι χτες τώρα . Και για εκείνους που τόσα χρόνια μιλάνε απλά για να μιλάνε και αντιδρούν απλά για να αντιδρούν πίσω και κάτω από την κομματική τους ταυτότητα είτε δηλωμένη είτε αδήλωτη θα πω ένα : Το χρώμα και η πίστη που βασίζεται σε μια σημαία κομματική είναι το ίδιο δυνατά όσο το γιοφύρι της Αρτας πριν θάψουν την γυναίκα του πρωτομάστορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: