Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ



Με πήρε πρωι- πρωί η άλλη από την τράπεζα και ειπε!
- " Η συνομιλία ηχογραφείται! "
- Πές μου κα@λ@ μου... της απάντησα και εγώ! 



Όλα χαλάνε...Άνθρωποι , κοινωνία , σχέσεις , φραπεδιέρα. 
Ειδικά με την φραπεδιέρα ξενέρωσα πολύ , δεν το περίμενα... 


-Κούκλα πάμε για ένα ποτάκι..?
-Δεν μας γ@μάς λέω 'γώ;
-Α στο διάλο!!! δεν ήξερα οτι πιάνει και χωρίς ποτό!!!..! 


- Ρε συ, κοίτα αυτή εκεί, τι ηλίθια φάτσα που έχει!
- Αυτή είναι η κοπέλα μου!
-΄Οχι..!!Αυτή που είναι δεξιά της λέω.
- Είναι η αδελφή μου!
-΄Οχι, όχι αυτή... Η άλλη, παραδίπλα.
- Εκείνη παραδίπλα είναι η μάνα μου!!!
- Εντάξει ρε φίλε! Σκότωσέ με....!!


Παίρνει ο Τοτός τηλέφωνο την αστυνομία.- Ελάτε γρήγορα! 
Ο πατέρας μου εδώ και μια ώρα πλακώνεται με τον γείτονα.- 
Καλά, και γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα;- Νωρίτερα νικούσε!



Μετά το σεξ μερικοί κοιμούνται.Άλλοι ανάβουν τσιγάρο.

Άλλοι σβήνουν το ιστορικό του Google Chrome... 


- Λόγος διαζυγίου?
- Για θρησκευτικούς λόγους...
- Δηλαδή? 
- Δεν παραδεχόταν πως στο κρεββάτι είμαι Θεός! 


2 Κολλητές !
- Αγάπη μου τι κούκλα που είσαι σήμερααα
- Ευχαριστώ μωρό μου και εσύ γκομενάρα.!!


2 Κολλητοί !
- Πω φίλε θεός είσαι σήμερα!
- Ρε μ@λάκα, είσαι ΠΟΥ@ΤΡ@ΚΙ..??


Παίρνει τηλέφωνο ο κολλητός μου σπίτι & το σηκώνει ο πατέρας μου. 
-Έλα ρε μ@λάκα. 
-Δεν είμαι ο μ@λάκας,ο πατέρας του είμαι.


-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ.
-πρέπει να πας.
-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.
-σήκω καλέ θα αργήσεις.
-ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
-πρέπει να πας... είσαι ο Διευθυντής!!!


Μια ξανθιά κατενθουσιασμένη που πήρε το δίπλωμα τρέχει όλη μέρα πάνω κάτω με το αμαξι ώσπου τελειώνει η βενζίνη.. φτάνοντας στο βενζινάδικο λέει στον βενζινά με όλο νάζι και τσαχπινιά:
- Θελωωω να μου το γεμισετεεε τωραα ♥ ♥
- Super?
- Ουααουυυυ....!!! 


-Δεν μπορεί να ήμουν τόσο μεθυσμένος χτες..
-Ρε μαλάκα..! πέταγες το χαμστεράκι μου στον τοίχο και φώναζες πίκατσου διαλέγω εσένα!! 


Να 'στε ρομαντικοί ρε! εκεί που λέτε: μωρό μου τι κ@λ@ρα είναι αυτή θα σε σκίσω άμα σε βάλω στα 4,πείτε κι ένα:"ενώ μας λούζει το φεγγαρό φως" -


Ενός λεπτού σιγή γι αυτούς που όλο το χειμώνα πάλευαν με τα σίδερα στα γυμναστήρια 
και φέτος το καλοκαίρι πήδηξαν μόνο τα κύματα...!! 


Γιατί δεν υπάρχει ζωή στον Αρη;
Επειδή ο Τζακ Νόρρις είναι ΠΑΟΚ !!!! 


Toν βλέπεις εκείνον με το μπλε μαγιό;
- Ναι.
- Τέτοιο να πας να πάρεις.
- Την βλέπεις εκείνη με το άσπρο;
- Ναι.
- Τέτοιο κ@λο να φτιάξεις...... 


-Με απατάς! 
-Εγώ;!;! Μα τι πάθατε σήμερα!!!!
 Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!


Μπαίνει ένας με γεμάτο πιστόλι στο καφενείο της γειτονιάς και φωνάζει :
- Ποιός απο σας γ@μ@σε την γυναίκα μου;
Και ακούγεται από το βάθος μια φωνή :
- Δεν σου φτάνουν οι σφαίρες ρε μεγάλε...!!! 



Κατά τη διάρκεια της πτήσης από Αθήνα 
προς Λονδίνο ο πιλότος καλωσορίζει τους επιβάτες :
- Αγαπητοί επιβάτες σας μιλάει ο πιλότος.Βρίσκεστε στη πτήση 220 για Λονδίνο.Ο καιρός είναι θαυμάσιος και...Πρόσεχε πρόσεχε! Θα πέσει!!! Ω Θεέ μου! (Σιωπή).
Μετά από πέντε λεπτά ακούγεται 
και πάλι ο πιλότος να ανακοινώνει :
- Συγγνώμη για πριν που σας τρόμαξα αλλά μια απρόσεκτη αεροσυνοδός έριξε τον καφέ πάνω μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το παντελόνι μου από μπροστά.
Και τότε ακούγεται ένας επιβάτης να λέει :
- Που να δεις πως έγινε το δικό μου από πίσω.. 


Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ 
δεν θα κάνουν πρόταση γάμου είναι επειδή 
αμέσως μόλις αυτή γονατίσει, 
αυτός θα αρχίσει να ξεκουμπώνεται... 




Όταν έχετε νεύρα 
να μετράτε ως το 10 μέσα σας...
Μετά σκάστε του ένα μπουκέτο στα δόντια...
Νταξ....Θα'χει χαλαρώσει & δεν θα τη περιμένει...!! 



-Μωρό μου πάρε το ντεπον σου.
-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία,σε έπιασα γδύσου τώρα. 


-Συγνώμη αφεντικό αλλά έχεις 3 μήνες να με πληρώσεις...
-Δεκτή η συγνώμη σου. 


- Τί είναι αυτό που ζει στην ζούγκλα και ακούει νησιώτικα;
- Το λιοντάρι-ντάρι-ντάρι... 


- Πως πέθανε η τελευταία πόντια αρκούδα?
- Αντί να πέσει σε χειμέρια νάρκη έπεσε σε Γερμανική. 


Έξω βρέχει και η γυναίκα μου κοιτά λυπημένα από το τζάμι.
Φοβάμαι πως πρέπει να την αφήσω να μπει μέσα. 


- Ο γιατρός μου είπε ν' αρχίσω να τρέχω... 
- Πάχυνες ε? 
- Όχι... π@δούσ@ τη γυναίκα του...


Δεν υπάρχουν σχόλια: