Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ..ΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΝ


Ζούμε σε χαλεπούς καιρούς , σε εποχές που το να σκέφτεται κάποιος θεωρείται τρομοκρατική ενέργεια , πόσο μάλλον να ενεργεί. Η Ελλάδα γνωρίζει μια νέου είδους  ακραία διακυβέρνηση η οποία επιβάλλεται χωρίς την λαϊκή βούληση και που αποφασίζει η μειοψηφία για την πλειοψηφία του λαού μη εντάσσοντας εαυτόν στις αποφάσεις .
Για μια εποχή που η Ελλάδα από τον λαό της έχει διαχωριστεί λες και είναι άλλες πηγές ενέργειας.
Μια εποχή που κάθε τι μη συστημικό είναι τρομοκρατικό.
Κάθε έννοια της λέξεως ελευθερία εντάσσεται σε περιχαρακωμένες ενέργειες που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεφεύγουν από την βούληση του μονάρχη.
Η έννοια της λέξεως τρομοκράτης έχασε την πραγματική της ουσία ….έχασε την απ’ αρχή της γενέσεως της διότι έτσι βόλευε.
Μας έσπειραν τον τρόμο μέσα από την καθημερινότητα, μέσα από την επιβίωση ,και μας όρισαν εμάς που θέλουμε ακόμα να σκεφτόμαστε ,ως τρομοκράτες διότι δεν βοηθάμε στο καλό της πατρίδας μας.
Από έθνος ανάδελφο γίναμε αδελφές στην ψυχή που είναι ότι χειρότερο από ότι στο σώμα.
Σύνδρομα φοβικά όπως τότε επί δικτατορίας αναβίωσαν . Ο κόσμος περπατάει πια σκυφτός στο δρόμο υπό το βάρος σκέψεων αναζητήσεων , φόβου , και αναρώτησης  για την επαύριον .
Κανένα όραμα , διότι είναι τρομοκρατικό .
Καμία σκέψη  ελεύθερη διότι προάγει την αναρχία.
Και ο δρόμος προς την πλήρη κατάρρευση να φαίνεται τόσο κοντά όσο ένα άγγιγμα.
Κανείς να μην αντιδρά κανείς να μην ενημερώνει όλες οι πηγές πληροφόρησης είτε είναι φιμωμένες είτε υπό το βάρος των μηνύσεων αναγκαστικά μειωμένες .
Η λύση διαφαίνεται μόνο υπό το καθεστώς της επανάστασης αλλά και αυτή είναι απαγορευμένη λέξη είναι δεμένη με την τρομοκρατία ..
Οι νόμοι περί τρομοκρατίας άλλαξαν, για να συλλαμβάνουν τους πραγματικά ελεύθερους, εκείνους που τολμούν ακόμα και σήμερα να μιλούν για την ανθρωπότητα, για την ισότητα των ανθρώπων, για το όραμα ότι αυτός ο τόπος μπορεί να μας θρέψει όλους, γιατί πρέπει να πεθάνουν τα ¾ δεν έχει νόημα.
Μας τρομοκράτησαν και μας έβαλαν στο μαντρί, έχοντας μόνη εικόνα μπροστά μας την λαιμητόμο που κάθε ένας από εμάς θα περάσει .
Εμείς στριμωγμένοι κοντά ο ένας στον άλλον  στα κάγκελα να ακούμε τις τελευταίες φωνές του κάθε ενός, που μπαίνει στη γκιλοτίνα και να μην υπάρχει διαφυγή.
Σε αυτό το στρίμωγμα αντί να σκύψουμε στον διπλανό, αντί να αντιληφθούμε ότι μόνο με τον διπλανό μπορούμε μαζί να σωθούμε, ακόμα και τώρα λειτουργούμε μεμονωμένα.
Ο νους εγκλωβισμένος και μόνη εικόνα το άκουσμα : Μην αντιδράς γιατί θα χαθεί ο τόπος .
Σκύψε το κεφάλι γιατί θα πτωχεύσει η Ελλάδα .Εμένα να ακούς, αλλιώς δεν θα σε βοηθήσω….
Μη μιλάς είσαι τρομοκράτης, θα πεθάνεις, αλλά μη φωνάξεις δεν πρέπει να σε ακούσει ο επόμενος.
Μόνο που τρομοκράτης δεν είμαι εγώ ,
Εγώ ότι μου ζητήθηκε το έκανα
Όπου έπρεπε να βάλω πλάτη το έκανα , είτε ρωτήθηκα είτε όχι
Μου επέβαλες μέτρα,
Δεν μίλησα
Μου μίλησες για την πατρίδα
Δεν αντέδρασα
Μου έκοψες το φαί,
Είπα δεν πειράζει για ένα καλύτερο αύριο
Μου ισοπέδωσες τα όνειρα
Είπα μεγάλωσα άσε να παλέψω εγώ χωρίς όνειρα για  να μπορούν τα παιδιά μου
Μου αφαίρεσες την αξιοπρέπεια με το Τιτανικό
Είπα έχει εν μέρει δίκιο φταίω κι εγώ, δεν ξέρω που, πόσο, αλλά φταίω γιατί ποτέ, δεν φταίει ένας
Και τώρα με λες τρομοκράτη και θες να νομοθετήσεις περί των διαδηλώσεων και ψήφισες
το ACTA.
 ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ, ΑΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΚΩΠΗΜΕΝΗ
ΓΙΑΤΙ
Δεν θέλω να ξεπουλήσω την Εθνική μου κυριαρχία
και το κάνεις ΕΣΥ ελέω εμού και είμαι εγώ ο τρομοκράτης
Δεν μπορώ να ζήσω με τα λεφτά που μου επιβάλλεις 
ενώ εσύ αφήνεις τον εαυτό σου απ έξω
Δεν θέλω να πουλήσω την γη μου έναντι πινακίου φακής
 για λεφτά που εσύ που τα διαχειρίστηκες τα τίναξες στον αέρα
Δεν θέλω να μοιραστώ το Αιγαίο ΜΟΥ με κανέναν
 και μου λες ότι πρέπει έναντι της καλής γειτονίας να κατεβάσω και τα παντελόνια . 
Στο τόπο μου αυτό , λέγεται ραγιαδισμός και εμείς τους  Τουρκαλάδες του διώξαμε πριν κάτι αιώνες με πολύ κόστος (κάτι που δεν ξέρεις ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΤ ΟΝΟΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ )  αν επιμένεις να θες τους Οθωμανούς σου δίνω εγώ τα εισιτήρια να πας να τους βρεις  .
Δεν θέλω να ξεχάσω την ιστορία μου, ούτε να την παραφράσω επειδή σε βολεύει
Δεν θέλω να αποφασίζεις για την ζωή μου και τον θάνατο μου.
Δεν θέλω την δημοκρατική σου δικτατορία, που με ένα όμορφο σελοφάν και μερικά κομφετί  μου επιδεικνύεις καθημερινά
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΕΠΕΤΡΕΠΑ
ΟΣΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΛΟΓΥΑΛΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ…..ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΑΠΛΑ ΑΚΟΜΑ ΘΕΣ κιάλια να το δεις σε λίγο όμως θα το νιώσεις να σε πνίγει στα πνευμόνια και δεν είσαι και καλός κολυμβητής.




Δεν υπάρχουν σχόλια: